Grześki wdrażają nową strategię komunikacji marki. 1 maja startuje kampania reklamowa marki
oparta na haśle Dziecku odmówisz?. Pierwsza odsłona aktywności marketingowych potrwa do
końca czerwca.
Grześki zmieniają strategię komunikacji. Wizerunek nowoczesnej marki zapewniającej krótkie chwile
codziennej przyjemności i beztroski będzie umacniany w oparciu o założenie, że każdy ma w sobie
wewnętrzne dziecko. Wafelki impulsowe Grześki pozwalają na odkrycie i obudzenie dziecięcego
pierwiastka niezależnie od wieku. Oparta na relacji ojciec-syn, komunikacja pod hasłem Dziecku
odmówisz? pokazuje, że Grześki to marka, która pomaga budować więzi pomiędzy starszym a młodszym
pokoleniem.
Ideą kreatywną komunikacji jest założenie, że każdy ma w sobie coś z dziecka. Prosty scenariusz
pozwalający na silne wyeksponowanie emocji dziecka, jak i dorosłego ojca, który odkrywa w sobie chwile
beztroski, pokazuje sposób na zbudowanie dobrej, pozytywnej relacji z synem. Ojciec, który ma w sobie
wewnętrzne dziecko zupełnie przypadkiem, znajduje klucz do świata swojego syna. W naturalny sposób
imponuje mu, co zbliża ich do siebie. Wybór koncepcji komunikacji został podyktowany jej wysoką
atrakcyjnością, dużą pojemnością formatu oraz możliwościom eksploatacji na różnych nośnikach – wyjaśnia
Beata Telega, Senior Brand Manager Colian Sp. z o.o.
Marka Grześki wdroży nową strategię komunikację na wielu płaszczyznach. Jej pierwsza odsłona będzie
miała miejsce w ramach kampanii reklamowej realizowanej w maju i czerwcu. Kampania TV będzie
prowadzona w największych, ogólnopolskich stacjach: TVP, TVN, Polsat i stacjach tematycznych. Działania
w Internecie obejmą kampanię odsłonową oraz serwisy YouTube, VoD i Facebook. Przekazy reklamowe
mają na celu budowanie emocjonalnej więzi z marką i podkreślenie jej kluczowych atrybutów.
Aktywności obejmą ponadto prasę handlową oraz kina sieci Helios i kina niezależne. Idea Dziecku
odmówisz? będzie silnie komunikowana w punktach sprzedaży w postaci materiałów POSM. Kampania,
oparta na nowej komunikacji, potrwa do końca czerwca.
Za strategię i kreację odpowiada agencja Just, a za zakup mediów Universal McCann. Za produkcję spotu
odpowiada Opus Film, całość wyreżyserował Paweł Borowski.