w

Dziecku odmówisz? – nowa strategia komunikacji marki Grześki

Dziecku odmówisz? – nowa strategia komunikacji marki grześki

Grześki wdrażają nową strategię komunikacji marki. 1 maja startuje kampania reklamowa marki

oparta na haśle Dziecku odmówisz?. Pierwsza odsłona aktywności marketingowych potrwa do

końca czerwca.

Grześki zmieniają strategię komunikacji. Wizerunek nowoczesnej marki zapewniającej krótkie chwile

codziennej przyjemności i beztroski będzie umacniany w oparciu o założenie, że każdy ma w sobie

wewnętrzne dziecko. Wafelki impulsowe Grześki pozwalają na odkrycie i obudzenie dziecięcego

pierwiastka niezależnie od wieku. Oparta na relacji ojciec-syn, komunikacja pod hasłem Dziecku

odmówisz? pokazuje, że Grześki to marka, która pomaga budować więzi pomiędzy starszym a młodszym

pokoleniem.

Ideą kreatywną komunikacji jest założenie, że każdy ma w sobie coś z dziecka. Prosty scenariusz

pozwalający na silne wyeksponowanie emocji dziecka, jak i dorosłego ojca, który odkrywa w sobie chwile

beztroski, pokazuje sposób na zbudowanie dobrej, pozytywnej relacji z synem. Ojciec, który ma w sobie

wewnętrzne dziecko zupełnie przypadkiem, znajduje klucz do świata swojego syna. W naturalny sposób

imponuje mu, co zbliża ich do siebie. Wybór koncepcji komunikacji został podyktowany jej wysoką

atrakcyjnością, dużą pojemnością formatu oraz możliwościom eksploatacji na różnych nośnikach – wyjaśnia

Beata Telega, Senior Brand Manager Colian Sp. z o.o.

Marka Grześki wdroży nową strategię komunikację na wielu płaszczyznach. Jej pierwsza odsłona będzie

miała miejsce w ramach kampanii reklamowej realizowanej w maju i czerwcu. Kampania TV będzie

prowadzona w największych, ogólnopolskich stacjach: TVP, TVN, Polsat i stacjach tematycznych. Działania

w Internecie obejmą kampanię odsłonową oraz serwisy YouTube, VoD i Facebook. Przekazy reklamowe

mają na celu budowanie emocjonalnej więzi z marką i podkreślenie jej kluczowych atrybutów.

Aktywności obejmą ponadto prasę handlową oraz kina sieci Helios i kina niezależne. Idea Dziecku

odmówisz? będzie silnie komunikowana w punktach sprzedaży w postaci materiałów POSM. Kampania,

oparta na nowej komunikacji, potrwa do końca czerwca.

Za strategię i kreację odpowiada agencja Just, a za zakup mediów Universal McCann. Za produkcję spotu

odpowiada Opus Film, całość wyreżyserował Paweł Borowski.

Małgorzata sieczkowska dyrektorem marketingu nivea polska

Małgorzata Sieczkowska Dyrektorem Marketingu NIVEA Polska

Wybuchowa kawa od davida lyncha

Wybuchowa kawa od Davida Lyncha