Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Dziecku odmówisz? – nowa strategia komunikacji marki Grześki

Grześki wdrażają nową strategię komunikacji marki. 1 maja startuje kampania reklamowa marki

oparta na haśle Dziecku odmówisz?. Pierwsza odsłona aktywności marketingowych potrwa do

końca czerwca.

Grześki zmieniają strategię komunikacji. Wizerunek nowoczesnej marki zapewniającej krótkie chwile

codziennej przyjemności i beztroski będzie umacniany w oparciu o założenie, że każdy ma w sobie

wewnętrzne dziecko. Wafelki impulsowe Grześki pozwalają na odkrycie i obudzenie dziecięcego

pierwiastka niezależnie od wieku. Oparta na relacji ojciec-syn, komunikacja pod hasłem Dziecku

odmówisz? pokazuje, że Grześki to marka, która pomaga budować więzi pomiędzy starszym a młodszym

pokoleniem.

Ideą kreatywną komunikacji jest założenie, że każdy ma w sobie coś z dziecka. Prosty scenariusz

pozwalający na silne wyeksponowanie emocji dziecka, jak i dorosłego ojca, który odkrywa w sobie chwile

beztroski, pokazuje sposób na zbudowanie dobrej, pozytywnej relacji z synem. Ojciec, który ma w sobie

wewnętrzne dziecko zupełnie przypadkiem, znajduje klucz do świata swojego syna. W naturalny sposób

imponuje mu, co zbliża ich do siebie. Wybór koncepcji komunikacji został podyktowany jej wysoką

atrakcyjnością, dużą pojemnością formatu oraz możliwościom eksploatacji na różnych nośnikach – wyjaśnia

Beata Telega, Senior Brand Manager Colian Sp. z o.o.

Marka Grześki wdroży nową strategię komunikację na wielu płaszczyznach. Jej pierwsza odsłona będzie

miała miejsce w ramach kampanii reklamowej realizowanej w maju i czerwcu. Kampania TV będzie

prowadzona w największych, ogólnopolskich stacjach: TVP, TVN, Polsat i stacjach tematycznych. Działania

w Internecie obejmą kampanię odsłonową oraz serwisy YouTube, VoD i Facebook. Przekazy reklamowe

mają na celu budowanie emocjonalnej więzi z marką i podkreślenie jej kluczowych atrybutów.

Aktywności obejmą ponadto prasę handlową oraz kina sieci Helios i kina niezależne. Idea Dziecku

odmówisz? będzie silnie komunikowana w punktach sprzedaży w postaci materiałów POSM. Kampania,

oparta na nowej komunikacji, potrwa do końca czerwca.

Za strategię i kreację odpowiada agencja Just, a za zakup mediów Universal McCann. Za produkcję spotu

odpowiada Opus Film, całość wyreżyserował Paweł Borowski.