w

Empik startuje z platformą dystrybucyjną Empik Selfpublishing

Empik selfpublishing

11 maja Empik wprowadza do swojego asortymentu nową opcję, zwaną Empik Selfpublishing. Jest to platforma dystrybucyjna stworzona z myślą o niezależnych twórcach, pragnących swoją twórczość udostępnić milionom odbiorców.

Różnorodność formatów i gatunków

Empik Selfpublishing jest miejscem zarówno dla autorek i autorów gotowych książek, jak i osób, które dopiero chcą zacząć przygodę z pisaniem. Nie ma również ograniczeń związanych z formą czy gatunkiem dystrybuowanych publikacji. Z platformy mogą korzystać autorzy pełnowymiarowych powieści, komiksów czy tomików poezji, jak również twórcy internetowi wydający przykładowo krótsze formy poradnikowe czy autorzy prac naukowych.
To także szeroki wybór formatów przeznaczonych do dystrybucji. W ramach Empik Selfpublishing autor może wydać swój tytuł w formie ebooka, audiobooka i książki papierowej (w modelu druku na życzenie), a w przyszłości wybrane tytuły o wysokim potencjale będą miały także szansę trafić na półki stacjonarnych Empików.

Empik Selfpublishing: nie tylko dystrybucja

Empik Selfpublishing to nie tylko platforma dystrybucyjna, ale także edukacyjna. Można na niej znaleźć materiały eksperckie czy usługi dodatkowe, które ułatwią twórcom pracę nad wydaniem książki, pozytywnie wpłyną na jej jakość i pozwolą uniknąć błędów wydawniczych.
Ambasadorem nowej usługi został Maciej Makselon – nauczyciel akademicki i zawodowy redaktor, który na co dzień rozwiewa językowe wątpliwości internautów. W dedykowanej sekcji na stronie usługi, pojawi się jego autorska seria artykułów z poradami dla wszystkich, którzy piszą, niezależnie od stażu.
Wraz z rozwojem platformy będziemy sukcesywnie poszerzać katalog usług dodatkowych. Docelowo Empik Selfpublishing będzie oferował nie tylko dystrybucję treści, ale dostarczy także twórcom przydatne narzędzia pracy, dzięki którym autorzy w jednym miejscu będą mogli stworzyć książkę od A do Z. Od konceptu i pisania, redakcji i korekty, przez publikowanie w wielu formatach, aż po promocję i analitykę sprzedaży, a dla ebooków i audiobooków nawet profil i zachowania czytelników – podsumowuje Kuba Piotrkowicz, Head of Digital Content w Grupie Empik.
Praca w it

Już 40 proc. freelancerów w branży IT świadczy usługi dla co najmniej dwóch klientów jednocześnie. Nowe dane No Fluff Jobs

Jak pisać angażujące treści

Jak pisać angażujące treści, od których trudno się oderwać?