Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Agencja Endless współtworzyła kampanię nowego programu randkowego w Player.pl 

agencja endless

Agencja Endless wspólnie z działem marketingu TVN stworzyła kampanię promocyjną Prince Charming Polska –pierwszego programu randkowego dla gejów – który od 12 października można oglądać na Player.pl, serwisie streamingowym grupy Discovery.

Efekty pracy agencji już można zobaczyć w TV, digitalu oraz w samym serwisie Player.pl W ramach działań promocyjnych Endless oprócz koncepcji kampanii opracowała m.in 15 Key Visuali oraz scenariusz działań z influencerami. 

Kampania poza promowaniem samego programu ma walczyć z uprzedzeniami pokazując, że każda miłość jest taka sama, bez względu na płeć, wiek czy rasę zakochanych. Każdy z nas przecież stresuje się przed pierwszą randką, każdy potrzebuje się czasem przytulić, każdy szuka kogoś z kim może się pośmiać. Każdy ma prawo być szczęśliwy. Ta prosta prawda nadal niestety tak często jest kwestionowana – komentuje Katarzyna Mardeusz- Karpińska, lider kreatywny w Endless.  Jestem dumny, że mamy okazję, być częścią pewnego rodzaju rewolucji w polskich mediachdodaje  Tomasz Dembiński, CEO Endless by Walk.

Nie jest to pierwszy projekt, przy którym grupa Discovery zdecydowała się na współpracę z Endless. W tym roku agencja współtworzyła również kampanie programów Power Couple i One Night Squad. 

Agencja Endless by Walk to założona w 2020 roku agencja strategiczna i kreatywna, która powstała w ramach grupy marketingowej Walk. 


Zobacz też:

Drukarnia online – jak wybrać najlepszą?

Marketing treści w SEO – czy content nadal jest „the king”?

Agencja albo albo x Sinsay

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *