w

Facebook – kolejny krok do sprzedaży produktów i usług

Facebook - kolejny krok do sprzedaży produktów i usług

Facebook zapowiedział wprowadzenie dwóch nowych sekcji stron dedykowanych sprzedaży oraz usługom, które pomogą firmom w realizacji ich kluczowych celów biznesowych.

· Sekcja poświęcona sprzedaży, która umożliwia wyeksponowanie produktów firmy, będzie dostępna w krajach Azji Południowo-Wschodniej i na innych rynkach wschodzących. Ludzie odwiedzający stronę z tą sekcją będą mogli w łatwy sposób poznać ofertę oraz złożyć zamówienie wysyłając wiadomość do firmy.

· Sekcja usług będzie dostępna globalnie. Wszyscy usługodawcy, od hydraulików po ośrodki SPA, zyskają możliwość czytelnej prezentacji swojej oferty. Dzięki informacjom zgromadzonym w jednym miejscu goście strony będą mogli łatwiej podjąć decyzję, czy interesują ich usługi tej firmy.

Servicessection2

Już ponad miliard ludzi na całym świecie jest na Facebooku połączonych z co najmniej jedną stroną należącą do firmy. W Polsce to 84% spośród wszystkich korzystających z Facebooka.

Sheryl Sandberg, COO Facebooka, przy okazji publikacji wyników finansowych za Q2 2016 powiedziała: „W tej chwili koncentrujemy się na zagwarantowaniu jak najlepszych doświadczeń konsumentom. Przyglądamy się naturalnym relacjom zachodzącym między ludźmi a firmami”. Podkreśliła też, że za pomocą Messengera ludzie i firmy wymieniają już miliard wiadomości miesięcznie.
źródło: mat. pras.

Koniec ze skromnością: zarabiaj na blogu i bądź z tego dumny

Koniec ze skromnością: zarabiaj na blogu i bądź z tego dumny

Trendy e-commerce

Najbardziej rozpoznawalne serwisu e-handlu