w ,

Rozpoznawalność marki [reklama Facebook]

Jak założyć grupę na facebooku

Z Facebooka, WhatsApp, Instagramu lub Messengera korzysta co miesiąc ponad 2,8 mld ludzi na całym świecie. Zwiększ rozpoznawalność firmy i marki na tych platformach, prezentując ich historię, produkty lub usługi. W tym celu postępuj zgodnie z tymi podstawowymi wskazówkami i poradami, które pomogą Ci poprawić ten wskaźnik.

  • Zabierz głos w imieniu swojej marki

    Warto spersonalizować markę i dać jej wyjątkowy głos. Jak Twoja marka wpływa na świat i klientów? Czy jest przeznaczona dla przeciętnego konsumenta, czy dla nabywców towarów luksusowych? Dopasuj przekaz marki do odbiorców i zadbaj, aby używać go na wszystkich platformach społecznościowych. Konsekwencja to podstawa.

  • Wyeksponuj swoje produkty

    Facebook i Instagram to bardzo wizualne platformy. Wyeksponuj swoje produkty, aby odbiorcy wiedzieli, co reklamujesz – i dlaczego. Zadbaj, aby przekaz marki był jasno określony na potrzeby lepszej rozpoznawalności firmy.

  • Wyraź więcej słowem

    Budowanie wizerunku marki nie może polegać tylko na przygotowywaniu wizualizacji. Dodaj do reklam oferty produktów z wyjaśnieniem, dlaczego konsumenci powinni używać właśnie ich, czym te produkty różnią się od innych oraz jakie korzyści przyniosą użytkownikom. Wpleć przekaz lub slogan marki również w tekst reklamy.

  • Zalety opakowań z wizerunkiem marki

    Wyeksponuj markę za pomocą unikatowych opakowań ilustrujących jej charakter. Ten atrakcyjny dodatek poprawia wrażenia klientów i sprawia, że zapakowany produkt będzie wyglądać jak prezent. Wystarczy spersonalizowana notka – coś, co pokazuje, że zależy Ci na klientach.

  • Wydawaj budżet w sposób dalekowzroczny

    Rozpoznawalność marki nie jest łatwo zmierzyć, ale Facebook oferuje rozwiązania reklamowe, które umożliwiają poprawę skuteczności działań.

  • Zapytaj eksperta ds. marketingu o ankiety dotyczące marki, aby sprawdzić, czy odbiorcy rozpoznali Twoją markę.

  • Przeprowadź kampanię retargetingową

  • wśród pierwszych odbiorców, takich jak fani strony lub aktywni odbiorcy Twoich bieżących kampanii reklamowych.
    Dzięki temu mogą ponownie wziąć pod uwagę Twoje produkty w przypadku konwersji lub zakupu.

Zobacz też:

5 błędów najczęściej popełnianych przy prowadzeniu fanpage na Facebook

Jak zdobyć popularność na Instagramie, by profil zaczął przynosić zyski?

6 pytań, które pozwolą wybrać idealną agencję social media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Malcolm xd

OLX i Malcolm XD ożywiają legendę polskiego internetu

Retargetowanie wcześniejszych nabywców w reklamie facebook

Retargetowanie wcześniejszych nabywców w reklamie Facebook