w ,

Feeders Agency z kampanią dla Mirindy

Feeders agency

Wakacyjny okres to świetna okazja do eksperymentowania z wyglądem i czerpania pełnych garści przyjemności. Marka Mirinda oferuje niepowtarzalną szansę na odświeżenie swojego stylu i przemianę w letnią wersję siebie. Przygotowana przez agencję Feeders kampania letnia trwać będzie do 25 sierpnia.

Głównym celem kampanii jest stworzenie pozytywnego skojarzenia, że Mirinda to marka, która przynosi nie tylko orzeźwienie w sensie dosłownym, ale również w sferze naszego wyglądu. Mirinda kojarzy się ze spontanicznością, świeżością, odwagą, lekkim szaleństwem, oryginalnością i letnim klimatem, dzięki czemu doskonale trafia w gusta Gen Z.

Mirinda chce w to lato dotrzeć do młodych. Kiedy jak nie w wakacje możemy zaszaleć ze swoim wyglądem? Mirindowa mmMetamorfoza umożliwi to w realu i w social mediach. Zapraszamy do tej wakacyjnej zabawy wszystkich, których rozpiera kreatywność i chęć odświeżenia swojego looku! powiedział Bartosz Kajak Brand Manager marki Mirinda

Letnią, Mirindową mmMetamorfozę można przejść na dwa sposoby. Po pierwsze, z pomocą filtra na tik toku, który pozwala zmieniać nam kolor włosów, makijaż, czy też dokładać efektowne letnie dodatki. Po drugie, z pomocą profesjonalistów w hot salonie G×Bar, wygrywając metamorfozę w konkursie. Aby wziąć w nim udział, wystarczy użyć filtra, stworzyć swój letni look i dodać odpowiedni hashtag.

W kampanii skupiliśmy się na aktywacji, która opiera się na stworzeniu swojej wirtualnej metamorfozy – looku na lato. Do stworzenia filtra AR zaprosiliśmy Len’s That, którzy specjalizują się w tworzeniu kreatywnych efektów w obszarze digitalu. Nasz filtr pozwala na stworzenie rozbudowanej metamorfozy, począwszy od włosów i makijażu, a kończąc na dodatkach. W promocję aktywacji zaangażowani są topowi influencerzy związani z kategoriami beauty i fashion (Fog.in.the.garden, Weronika Jaguś, Margaret__is, Filip Szyc i Jefre.I.am) – influencerzy, którzy tworzą content na TikTok i Instagram inspirowany filtrem oraz wezmą udział w metamorfozach laureatów konkursu. – powiedziała Anna Królewicz, Senior Copywriter Feeders Agency. 

Kampania trwa do 25 sierpnia i kierowana jest do młodych, głównie Gen Z. Feeders Agency wygrał obsługę kampanii w drodze przetargu i odpowiada za strategię oraz koncepcję kreatywną wraz z mechaniką konkursu, wychodzącą od globalnej idei klienta “a co gdyby?”. Agencja zajęła się także przygotowaniem materiałów promujących KV, produkcją video 6” i 15” oraz pomysłem na specjalny filtr przygotowany przez Len’s That. Za koordynację współpracy z influencerami, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

25 lat iab polska

25 lat IAB Polska

Space cat industries

Space Cat Industries wprowadza markę Lidl na TikToka