w ,

25 lat IAB Polska

25 lat iab polska

Trzy główne wyzwania, które zdaniem ekspertów IAB Polska, organizacji wpływającej na polską branżę cyfrową od dwudziestu pięciu lat, stoją przed współczesnym digital marketingiem to odpowiedzialność, kompetencje i jakość reklamy cyfrowej. Smukłe banery sprzed lat przekształciły się w potężne narzędzia komunikacji marketingowej, które mają zdolność kształtowania obrazu świata. Przez ostatnie 25 lat byliśmy nieodłączną częścią ewolucji reklamy online. Dzięki temu jesteśmy w stanie skutecznie rozpoznawać trendy i stawiać czoła wyzwaniom, rozwijając się w duchu rewolucji technologicznej, która ma na celu służyć człowiekowi jak najlepiej, nigdy odwrotnie – powiedział Włodzimierz Schmidt, CEO IAB Polska.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ey future consumer

Rośnie znaczenie influencerów w procesie zakupowym [Badanie EY Future Consumer*]

Feeders agency

Feeders Agency z kampanią dla Mirindy