Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Festiwal Chamlet po raz piąty. I ostatni

Piąta edycja jedynego w Polsce festiwalu najgorszej reklamy będzie zarazem ostatnią, ale na starym gruncie narodzi się nowa inicjatywa, o której organizatorzy poinformują już wkrótce. Tymczasem przygotowania idą pełną parą. 1 listopada zakończyło się przyjmowanie zgłoszeń na Festiwal CHAMLET, których w tym roku wpłynęło blisko 350.

Szanowni Państwo, z ogromną przyjemnością mamy, jak nietrudno się domyślić, przyjemność zaprosić Państwa na kolejne wydanie Chamletów, przyjemność tym większą, że będzie to piąte oraz ostatnie wydanie Chamletów. Organizując nasz jubileusz pięciolecia festiwalu najgorszych reklam, ciesząc się z Państwa uczestnictwa w dotychczasowych edycjach oraz wspierania naszej inicjatywy, postanowiliśmy równocześnie poprzestać na owym jubileuszu, i rozpocząć edycję czegoś nowego, równie, jak mniemamy, ciekawego dla Państwa i dla nas – tak o nowej inicjatywie twórców festiwalu Chamlet mówi jego pomysłodawca, prof. Michael Fleischer.

czytaj:   Tomasz Kosmalski: neony są nie z tego świata

O jej charakterze i kształcie organizatorzy poinformują w późniejszym terminie, najpóźniej na uroczystej gali Chamlet 2014, która odbędzie się jak zwykle w listopadzie, a dokładniej – 28 listopada, w sali im. Unii Europejskiej w budynku Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego.

1 listopada organizatorzy festiwalu najgorszych reklam Chamlet ogłosili zakończenie przyjmowania zgłoszeń do tegorocznego konkursu. Internauci przesyłali propozycje najgorszych reklam za pośrednictwem fanpage’a oraz platformy www.chamlet.pl. Zebrano blisko 350 zgłoszeń, dominowały materiały z kategorii DRUK, ale z racji nadchodzących wyborów, popularnością cieszyły się także przykłady marnych koncepcji w kategorii REKLAMA SPOŁECZNO-POLITYCZNA. Spośród zebranych propozycji Jury wyłoni 10 nominowanych oraz 1 zwycięzcę w każdej z kategorii. Poniżej prezentujemy kilka prac, które w tym roku staną w szranki o tytuł najgorszych.

czytaj:   Konferencja Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż

la-mar.com.pl

Brutal

ciachoodsniezacze

Futura.edu.pl

Borygo

10690028_344019102435728_4241063471852491040_n

hotelmj.pl

W tym roku przed trudnym wyborem stanie Jury w stałym składzie:

prof. Michael Fleischer / Uniwersytet Wrocławski

prof. Grażyna Habrajska / Uniwersytet Łódzki

prof. Alosza Awdiejew / Uniwersytet Jagielloński

dr Michał Grech / Uniwersytet Wrocławski

Dirk Henkelmann / dyrektor kreatywny agencji dundp www.dundp.com

mgr Mariusz Wszołek / Uniwersytet Wrocławski

oraz dwóch nowych członków:

prof. Piotr Lewiński / Uniwersytet Wrocławski

prof. Marcin Cieński / Uniwersytet Wrocławski

Ponieważ będzie to ostatnia edycja Chamletów, organizatorzy postanowili dodać do kategorii, w jakich przyznawane są nagrody, jeszcze jedną, jubileuszową, nagrodę – EkstraSuperChamlet, która wyłoniona zostanie w ramach każdej kategorii spośród dotychczasowych zwycięzców. Będzie to Chamlet nad Chamletami ostatniej pięciolatki.

czytaj:   Polki aktywnymi użytkowniczkami smartfonów

Dodatkowo, po uroczystej, finałowej gali festiwalu, przewidywana jest debata, której celem będzie dyskusja na temat reklamy i problemów z nią związanych, ale również podsumowanie ostatnich 5 lat działalności Chamleta. Będzie stanowić także niepowtarzalną możliwość, aby porozmawiać z jurorami festiwalu i zadać im pytania, na które w dotychczasowej formule nie było miejsca.

Źródło: mat. pras.