Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Drzewa Życia – spójrz na swoje zdrowie z innej perspektywy

Grupa LUX MED na przełomie września i października zorganizowała akcję informacyjno-edukacyjną Drzewa Życia. Idea opierała się o gatunki, które są symbolem długowieczności, życia, ekologii. Wyrosła ona z przekonania, że należy o nie dbać tak samo, jak o swoje zdrowie. Łącząc te elementy, LUX MED opatrzył swoje pakiety medyczne nazwami drzew.

Akcja spotkała się z zainteresowaniem mediów, a informacja została opublikowana na ponad 50 portalach branżowych i konsumenckich. Film pokazujący świat z perspektywy mikroświata w ciągu 2 tygodni od publikacji został obejrzany ponad 220 000 razy.

czytaj:   Infografika "Nadaj kolorytu świątecznemu mailingowi"

Największe zainteresowanie wzbudzał główny element akcji, czyli całkowicie niestandardowe na rynku polskim nośniki, jakimi są mini billboardy, które z dokładnością odwzorowują te tradycyjne w skali 1:12. Łącznie w 8 parkach w Polsce zostało ustawionych ponad 100 tabliczek, które zachęcają do szanowania zieleni. Billboardy pojawiły się w kilku punktach Warszawy, był to Ogród Botaniczny UW, Park Praski, ZOO, Powsin, Park Strumykowa, Park Henrykowski, Park Ceramiczna, Lasek Brzozowy. Idea akcji łączy nazwy planów medycznych firmy LUX MED z gatunkami drzew, takimi jak: dąb, brzoza, jarzębina, orzech, jodła, sosna, platan. Każdy nośnik nawiązuje do innego rodzaju, na przykład billboard z informacjami o planie medycznym „Dąb” został ustawiony pod dębem, tak jak „Jarzębina” pod jarzębiną. Dodatkowo do aktywności podczas akcji włączyły się różne społeczności.

czytaj:   Drzewa Życia w nowej kampanii LUX MED

W ramach kampanii powstało również video, w którym Robert Sosnowski – Managing Director agencji Biuro Podróży Reklamy oraz Marzena Kowalska – Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej LUX MED omawiają ideę akcji.

Całość kampanii wspierana jest przez patronów medialnych: Wirtualna Polska, Stowarzyszenie Ekologiczno – Kulturalne Klub Gaja oraz serwisy: Palapa, Purpose, Lubię Drewno.

czytaj:   Zamieszki, terroryści, Barbie i kreowanie rzeczywistości: rok 2015 na Instagramie

Za realizację kampanii odpowiada Maciej Mazur – Project Manager agencji Biuro Podróży Reklamy. Koncept został opracowany przez Roberta Sosnowskiego (Managing Director) i Łukasza Ludkowskiego (Senior Creative Manager).
Po stronie klienta kampanię nadzoruje Magdalena Trzcińska – Koordynator Projektów Marketingowych i Maciej Kuźma – Manager Marketingu Produktów LUX MED Sp. z o. o.

Źródło: mat.pras