in

Green Caffè Nero doceniona przez ekspertów i klientów. Dwie prestiżowe nagrody dla marki

Green cafe nero

Green Caffè Nero może pochwalić się kolejnymi dwoma prestiżowymi wyróżnieniami. Firma zajęła pierwsze miejsce wśród firm gastronomicznych w badaniu KPMG „CX głównym celem transformacji biznesowej” oraz została nagrodzona statuetką CEE Retail Awards. Pierwsza nagroda to wyróżnienie ze strony zadowolonych klientów, drugą zaś przyznali eksperci sektora retail.

Wyróżnienie od klientów

Z danych KMPG wynika, że wskaźnik Customer Experience Excellence, czyli tzw. doświadczenia klienta, wzrósł w Polsce o 3,5 proc. w skali roku. Na poziom zadowolenia klientów składa się wiele czynników – to już nie tylko niska cena czy dobra jakość obsługi, ale również wiarygodność czy możliwość personalizacji oferty. By w możliwie jak najlepszy sposób zmierzyć poziom zadowolenia klientów i zrozumieć ich prawdziwe doświadczenia, w badaniu zastosowano metodologię Sześciu Filarów™ Customer Experience, Wspomniane filary to wiarygodność, rozwiązywanie problemów, oczekiwania, czas i wysiłek, personalizacja oraz empatia. 

To między innymi te aspekty zdecydowały o docenieniu przez klientów marki Green Caffè Nero. Kawiarnie Green Caffe Nero zajęły pierwsze miejsce w sektorze gastronomii, a w filarze Czas i Wysiłek Green Caffè Nero znalazły się w pierwszej trójce, obok marek Pandora oraz Hebe. Spośród wszystkich 202 marek z 10 sektorów firma zajęła 20. miejsce, ex aequo ze startupem Revolut. 

Eksperci docenili – po raz drugi z rzędu 

Druga z nagród to CEE Retailer Award, przyznana na gali, organizowanej przez Europa Property. Uroczystość skupiała przedsiębiorców z branży retail. Marka Green Caffè Nero została nagrodzona w kategorii Coffeeshop Retailer. W odróżnieniu od wyróżnienia w raporcie KMPG, w tym przypadku – zamiast klientów – o przyznaniu nagrody decydowało jury złożone z ponad 60 ekspertów z branży. Warto zauważyć, że to drugie z rzędu wyróżnienie dla marki – również w 2019 roku marka Green Caffè Nero zdobyła nagrodę dla najlepszego przedsiębiorstwa w swojej kategorii.

– Obie nagrody przysporzyły nam wiele radości, zostaliśmy docenieni przez jury, w którym znaleźli się znakomici fachowcy z branży retail, jak i przez samych klientów. Jesteśmy dumni, że nasze kawiarnie i to co robimy jest doceniane przez naszych gości, bo to ich zadowolenie jest dla nas miarą i podstawą sukcesu. Cieszymy się, że postrzegają nas jako godnych zaufania, wiarygodnych i „swoich” – podkreśla Agata Milewska, Head of Marketing & Brand Green Caffè Nero.

Marka Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela marki Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Od momentu otwarcia pierwszej wspólnej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której kawą można się delektować. Green Caffè Nero posiada 69 kawiarni w Polsce, każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Durex

Walentynki z Durex

Mailing

E-mail marketing – oczekiwania vs rzeczywistość