w

Grupa dotPR rozbudowuje zespół i odświeża wizerunek

Grupa dotpr rozbudowuje zespół i odświeża wizerunek

Nowi pracownicy, rozwój butiku kreatywnego, rozbudowa działu strategii – po ostatnich zmianach

w strukturze, Grupa dotPR zatrudnia już niemal 30 osób. Do zespołu dołączył nowy dyrektor działu

PR oraz specjaliści na stanowisko PR Managera i Strategy Managera.

Grupa dotPR to 3 marki własne, dedykowane poszczególnym obszarom komunikacji: dotPR (public

relations), Get More Social (social media), dotVisual (design&digital). Po zakończeniu prac nad nową

stroną internetową dotPR, Grupa skupiła się na odświeżeniu oraz uspójnieniu identyfikacji wizualnej

dla wszystkich marek. Obecnie, firma stawia na rozbudowę zespołu, co jest związane z dynamicznym

rozwojem portfolio – zarówno o nowe projekty, jak i klientów abonamentowych.

– W ostatnich miesiącach skupiliśmy się na wzmocnieniu działów PR i strategii oraz na rozwoju

własnego butiku kreatywnego. Rozszerzyliśmy naszą ofertę, stawiając z powodzeniem na świadczenie

kompleksowych usług in house, także tych z zakresu design i digital – mówi Krzysztof Skowronek,

członek zarządu Grupy dotPR.

Do strategii, najszybciej rozwijającego się działu firmy, dołączyła Aleksandra Kizielewicz, obejmując

funkcję Strategy Managera. W branży od 7 lat, zdobywała doświadczenie głównie w dziale

eventowym oraz obsłudze klienta korporacyjnego. Odpowiedzialna za przygotowanie i

implementację wydarzeń masowych, konferencji oraz targów dla takich marek, jak: Allegro Group,

Volkswagen Group, Hasco-Lek, McKinsey, Orange Polska. W Grupie dotPR, odpowiada za kreację

strategii działań dla klientów agencji dotPR oraz Get More Social.

W ramach silnej rozbudowy działu PR, do zespołu dołączyła Daria Duszyńska-Sałata, obejmując

stanowisko PR Directora. Będzie odpowiedzialna za koordynację działań dla wszystkich klientów

agencji, nadzorując pracę poszczególnych członków zespołu, jak i współpracując ściśle z działem

strategii. W branży od 6 lat, pracowała m.in. dla takich marek, jak: PayU, Citeam.pl, Akademia

Allegro, OLX, Stendi.pl, GoWork, ESKK czy JELP. Ostatnio na samodzielnym stanowisku kierownika ds.

PR w Merlin.pl.

Po niedawnej rekrutacji na stanowisko PR Managera, do zespołu dołączył Mateusz Domagała,

przechodząc do dotPR z innej agencji. Wcześniej miał okazję pracować dla klientów z branży

deweloperskiej, zarówno z lokalnego, jak i ogólnopolskiego rynku. Współtworzył również kampanie

samorządowe w 2010 i 2014 roku. Doktorant w Zakładzie Retoryki, Pragmalingwistyki i

Dziennikarstwa na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej na poznańskim UAM.

Grupa postawiła również mocno na rozwój działu graficznego, którego nowym szefem została

Justyna Śmigielska, w dotVisual od 2 lat. Absolwentka Architektury i Urbanistyki na Politechnice

Poznańskiej, początkowo zdobywała doświadczenie w dziedzinie projektowania wnętrz i designu,

później postawiła na projektowanie graficzne.

Nowa struktura działu graficznego to nie koniec zmian. Wobec szybko rosnącej liczby projektów z

kategorii design&digital, w najbliższej przyszłości Grupa planuje sukcesywny rozwój butiku

kreatywnego – zarówno rozbudowując zespół, jak i poszerzając zakres usług.

źródło: inf. prasowe

Social media marketing wydarzeń w branży fashion - case study

Social media marketing wydarzeń w branży fashion – case study

Wwf stawia na optivo

WWF stawia na optivo