w

H2O Creative dla Activia

Activia

Wystartowała najnowsza aktywacja konsumencka marki Activia (DANONE), która łączy świat FMCG z branżą home&decoration. W ramach hasła „Dobre jesienne samopoczucie zaczyna się od środka” nawiązana została współpraca ze znaną siecią sklepów home&you. Za kompleksowe przygotowanie akcji promocyjnej, w tym strategię komunikacji, komunikację on-pack oraz kampanię on-line – odpowiada agencja H2O Creative.

Za każdy zakup produktów Activia w terminie od 01.10.2019 do 31.12.2019 można otrzymać aż 30 zł zniżki na zakupy zarówno w sklepie online jak i w sklepach stacjonarnych wspomnianej sieci na terenie całej Polski.

Agencja w ramach realizacji projektu, przygotowała m.in.: strategię komunikacji, Key Visual,  komunikację on-pack oraz szeroko zakrojone działania on-line, w tym dedykowaną sesję zdjęciową na potrzeby komunikacji w social media. Na potrzeby akcji powstał również landing page pod adresem , na którym można zgłaszać chęć wzięcia udziału w promocji. H2O Creative odpowiada również za całościową obsługą logistyczną aktywacji, w tym nadzór i weryfikację spływających zgłoszeń.

Wierzymy, że dobry nastrój zaczyna się od środka, dlatego tak bardzo dbamy o nieustanny rozwój produktów Activia, aby odpowiadały na potrzeby nawet najbardziej wymagających konsumentów. Jednocześnie wiemy, że w okresie jesiennym samopoczucie wymaga szczególnej troski, dlatego zależało nam na tym, aby znaleźć na to odpowiednie rozwiązanie. Współpraca Activia i home&you to sposób na to, aby nasi konsumenci czuli się dobrze zarówno fizycznie jak i psychicznie, wprowadzając w życie zdrowe nawyki żywieniowe oraz otaczając się pięknymi rzeczami.”  – mówi Paulina Bartnik, Kierownik Marki Activia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

They. Pl z nową kampanią dla lirene natura

They.pl z nową kampanią dla Lirene Natura

Horeca

Cztery najważniejsze trendy Customer Experience w branży HoReCa [badanie Mood Media]