w ,

Hand Made x Dax Cosmetics

Hand made
hand made

Agencja reklamowa Hand Made zrealizowała kampanię i wyprodukowała spot dla launchu produktów linii marki Perfecta, której ambasadorką jest Małgorzata Kożuchowska.

Hand Made odpowiada za rozwinięcie koncepcji kampanii telewizyjnej, w tym nadzór kreatywny, produkcję i postprodukcję spotu oraz billboardów sponsorskich promujących linię kosmetyków Perfecta Skin, którą współtworzyła Małgorzata Kożuchowska. Reklama łączy w sobie elementy beauty i fashion. Agencja przygotowała również koncepcję sesji zdjęciowej, którą zrealizował fotograf Marcin Tyszka.

Nowa linia produktów Dax Cosmetics dba o skórę, a tym samym pewność siebie kobiety – i to wielowymiarowo. Stąd wykorzystanie lustrzanej, multiwymiarowej scenografii oraz wizerunku bohaterki w różnych odsłonach – zawsze równie pięknej i inspirującej. Zofia Tarnawczyk, Senior Copywriter w Hand Made

Biorąc pod uwagę, że ambasadorką marki Pefecta jest obecnie Małgorzata Kożuchowska, jedna z polskich ikon stylu, chciałam aby nasz spot nie był kolejną reklamą kosmetyków, lecz by wyróżniał się niebanalnym podejściem wizualnym.Sama współpraca z agencją i produkcją – ich precyzyjne podejście i zaangażowanie – znacząco wpłynęły na cały proces i ułatwiły osiągnięcie tego rezultatu. Tala Dołgowska, reżyserka

Hand Made posiada wewnętrzne studio, które umożliwia nadzór nad produkcją, budżetem reklamowym, jak również postprodukcję materiałów. Studio tworzy materiały 2D i 3D, wizualizacje, animacje, wideo, a także kompleksowe spoty reklamowe.

Produkując spot reklamowy zrezygnowaliśmy z czystych białych teł na rzecz miękkiego światła, barw wyciągniętych z opakowań oraz odbić lustrzanych. Takie tła dały wiele możliwości wizualnych, co jest widoczne w materiale, ale stanowiły duże wyzwanie realizacyjne i postprodukcyjne. Niemniej, sprostaliśmy temu, a spot, który powstał, jest zdecydowanie jednym z najbardziej wyróżniających w branży kosmetycznej! Magda Ludwig, Agency Producer w Hand Made

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Popularność e-booków

Popularność e-booków i audiobooków rośnie, ale sprzedaż nie przekłada się na zyski wydawnictw

Tiktok awards polska

Znamy zwycięzców TikTok Awards Polska i Year on TikTok