w

Henkel wśród klientów Big Picture

Do grona klientów Big Picture dołączył Henkel, właściciel marek, takich jak Persil, E, Clin, Somat, Bref, Silan, Perwoll czy Pur. W ramach współpracy agencja odpowiada za doradztwo strategiczne i koordynację szerokiego projektu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu dla marki Persil. Wypracowana platforma będzie mieć swoją premierę już w grudniu 2020 roku.

Najnowszy projekt marki Persil będzie kolejną ważną inicjatywą w ramach szerszej strategii zaangażowania społecznego marki Persil, a także całej firmy Henkel, we wsparcie ochrony przed koranawirusem oraz pomoc szczególnie potrzebującym w trakcie walki z pandemią. W ramach dotychczasowej pomocy firma przekazała już m.in. produkty kosmetyczne i detergentowe o łącznej wartości blisko pół miliona złotych. Środki wsparły pracę szpitali w Warszawie, Wołominie, Poznaniu, Krakowie, Raciborzu i Kędzierzynie-Koźlu. Przekazana przez Henkla kwota 135 tys. złotych zasiliła także Fundusz Interwencyjny Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, co pozwoliło na zakup łóżek szpitalnych i kardiomonitorów. Fundusze przekazane przez firmę pozwoliły także na wydłużenie pracy infolinii dla nauczycieli i opiekunów Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w czasie pierwszych dwóch miesięcy trwania pandemii. Firma połączyła także siły z Volvo Truck Polska i przygotowała 1,5 tys. zestawów
z kosmetykami dla kierowców, a także przekazała środki do prania Persil ponad 200 placówkom medycznym w ramach akcji #BoschwPogotowiu.

Do zadań agencji Big Picture należało wykreowanie koncepcji projektu zaangażowania społecznego, opracowanie całościowej strategii komunikacji oraz zarządzanie współpracą z partnerami pozarządowymi. Premiera projektu zaplanowana jest na grudzień. 

Agencja została wybrana w drodze rekomendacji, ze względu na wieloletnie doświadczenie consultingowe oraz wysoką specjalizację w projektach łączących biznes z działaniem na rzecz dobra publicznego.

Za koordynację działań po stronie agencji Big Picture odpowiadają: Emilia Pyrz, Zuzanna Ładosz-Wiszowaty oraz Anna Krzyżanowska. Strategię projektu CSR opracowała Hanna Waśko.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Brief marketingowy dla influencera

Brief dla influencera – czemu jest tak ważny i jak prawidłowo go przygotować?

Kariera w marketingu internetowym

Marketing internetowy stwarza obecnie ogromne możliwości. Jak rozpocząć karierę w tej branży?