W ślad za światową premierą, która odbyła się 19 września w Paryżu, polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą najnowsze smartwatche z serii HUAWEI WATCH GT 6. Komunikacja skupia się wokół rozszerzonych możliwości monitorowania aktywności sportowych i zdrowia, jak i znacznie wydłużonego czasu pracy na jednym ładowaniu. Działania promocyjne obejmują kampanię telewizyjną, digital i OOH, a także współpracę z influencerami.
Istotnym elementem kampanii wspierającej premierę nowych produktów był udział marki podczas 47. Nationale-Nederlanden Maratonu Warszawskiego, w roli Partnera Technologicznego. W wydarzeniu, na zaproszenie Huawei, udział wzięli znani liderzy opinii: Gabi Kuczyńska, Mikolaj Tyszkiewicz, Marek Wita oraz Jeremiah Dąbrowski, którzy doświadczeniami dotyczącymi możliwości nowych zegarków dzielą się ze swoimi odbiorcami w mediach społecznościowych. Do kampanii zaproszeni zostali ponadto: aktorka i modelka Julia Tychoniewicz oraz twórcy związani z marką długoterminowo: influencerka Maria Jeleniewska oraz siatkarz Tomasz Fornal.
Kulminacyjnym punktem działań marketingowych jest szeroko zasięgowa kampania telewizyjna, która ruszyła 1 października i potrwa do 26 października br. Całość uzupełniona jest rozbudowaną obecnością w kanałach digital, a także o nośniki OOH.
– Pozycja rynkowa Huawei pokazuje, że komunikacja oparta na docieraniu do wielu grup docelowych przynosi efekty. Część osób poszukuje subtelnego designu, jak złota bransoleta dla kobiet, inni zaś – wyjątkowej trwałości i zdecydowanie większej funkcjonalności. Kampania dobudowuje do wizerunku serii WATCH GT mocniej zarysowany charakter sportowy. Pozwoli to rozszerzyć grono jej odbiorców o stale rosnącą grupę Polaków oczekujących precyzyjnego i wiarygodnego monitorowania ich najbardziej zaawansowanych aktywności – mówi Dorota Rakowska, Marketing Director, Huawei CBG Polska.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker, a działania influencerskie oraz z zakresu Public Relations nadzoruje agencja Ogilvy.
Jako uzupełnienie do działań marki, realizowane będą także działania wspierające premierową sprzedaż serii HUAWEI WATCH GT 6 przy aktywnym wsparciu partnerów biznesowych firmy – sieci handlowych: Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, Komputronik i x-kom, a także operatorów sieci: Play, Plus, T-Mobile i Orange. Producent, we współpracy z partnerami, przygotował także specjalną ofertę dla kupujących, która obowiązuje do 26 października 2025 r.