w ,

Krystyna Czubówna, Sara James i Bartłomiej Topa x Coca-Cola

Krystyna czubówna, sara james i bartłomiej topa

W nowej odsłonie kampanii „Najlepsza CocaCola Ever?” produkty mówią same za siebie. Dzieje się to za sprawą współpracy z trzema wyjątkowymi osobowościami świata kultury i rozrywki oraz wykorzystaniu najnowszych technologii. 

„Najlepsza CocaCola Ever?” to cykliczna kampania marki zachęcająca do rozkoszowania się smakiem kultowego napoju bez cukru. W tym roku, Coca-Cola łączy prawdziwą innowacyjność z czerpaniem inspiracji ze źródła.

Oprócz współpracy lektorskiej z Krystyną Czubówną, Sarą James i Bartłomiejem Topą, Coca-Cola wykorzystuje w materiałach promocyjnych charakterystyczne dźwięki towarzyszące delektowaniu się napojem, takie jak otwieranie, przelewanie czy unoszenie się bąbelków.

W centrum wizualnych elementów znajduje się natomiast nowa typografia, wspierana przez sztuczną inteligencję. Aby ją stworzyć, algorytm detekcji obiektów sprawdził ponad 100 tysięcy zdjęć cech charakterystycznych Coca-Cola i na tej podstawie wygenerował słowa oraz wiadomości, pozwalając produktowi po raz pierwszy „mówić”. 

„Zawsze wiedzieliśmy, że Coca-Cola Zero Cukru oraz Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny mają smak, który mówi sam za siebie, ale chcieliśmy zaakcentować, co ma do powiedzenia i zaprosić fanów do odkrywania go na nowo. Od lat staramy się angażować naszych konsumentów poprzez niestandardowe działania, jednak jeszcze nigdy nie oddawaliśmy głosu samym produktom. Aż do teraz” mówi Weronika Lipińska, Senior Brand Manager w Coca-Cola Polska.

„Dając konsumentom narzędzia do interakcji z nami na platformach, na których już działają, oferujemy autentyczne doświadczenia, które budują codzienne zaangażowanie i umacniają nasze relacje” dodaje Oana Vlad, Senior Director of Global Strategy w Coca-Cola.

Kampania swoim zakresem obejmuje nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, sampling, non-standardy oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication, która odpowiada za działania komunikacyjne.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Verdeagency powstała na początku czerwca tego roku. Została założona przez współtwórców red8 - piotra potorskiego (ostatnio pełniącego rolę growth officera i client portfolio officera w red8/ dentsu), jerzego przeździeckiego (ostatnio creative directora w red8 i tsl directora w dentsu) oraz jarosława króla (ostatnio commercial and compliance partnera w dentsu). Emilia stasiak-witkowska_verdeagency

Emilia Stasiak-Witkowska head of creative digital w VerdeAgency

Dove

Dove startuje w Polsce z kampanią #prawdziwepiękno