w ,

Agencja Peppermint x Heinz Zero

Agencja peppermint przygotowała kampanię pod hasłem “heinz zero - dla tych, którym nie trzeba słodzić”

Agencja Peppermint przygotowała dla marki Heinz kampanię produktową, podkreślającą unikalne walory smakowe produktu Heinz Zero, bez dodatku cukru. Jej realizacja odbyła się w ramach stałej współpracy z marką.

Kampania pod hasłem „Heinz Zero – dla tych, którym nie trzeba słodzić” skupiła się na budowaniu świadomości marki oraz promowaniu jej produktu bez dodatku cukru. Głównym celem było wyeksponowanie unikalnych cech smakowych Heinz w wersji Zero i przekonanie konsumentów, że smak jest równie wyjątkowy jak w tradycyjnym Heinz, z tą różnicą, że jest on bez dodatku cukru.  

Agencja Peppermint odpowiadała za kompleksową strategię komunikacyjną, opracowanie kreatywnej koncepcji kampanii oraz produkcję assetów wizualnych. Kampania skoncentrowała się głównie na kanałach cyfrowych, w tym na platformach social media takich jak Meta, Instagram, TikTok oraz YouTube.

Stworzone materiały wizualne powstały dzięki sesji zdjęciowej oraz shootu video powstałych we współpracy z domem produkcyjnym Las Rąk. Kampania obejmowała intensywne działania promocyjne i komunikacyjne skierowane do szerokiej grupy odbiorców.


  1. Buuuu! HEINZ wprowadza na Halloween potwornie dobry majonez z czarnym czosnkiem
  2. Marta Krzemińska awansuje na stanowisko Head of Client Service w Peppermint powered by Quad
  3. Keczup Heinz z „marsjańskich” pomidorów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Stawki freelancerów w i połowie 2024 roku [raport]

Stawki freelancerów w I połowie 2024 roku [Raport]

Serial kojak

Podcasterki true crime promują kultowy serial Kojak