w

IAB Mixx Awards: Złoto i Srebro dla kampanii The Art of Sex Ed

Sztuka bez wstydu

Kampania The Art of Sex Ed (Sztuka Bez Wstydu) zdobyła Złotą i Srebrną nagrodę w konkursie IAB Mixx Awards 2023.

Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex otrzymała Złoto w kategorii OFFLINE DIGITIZING oraz Srebro w kategorii INNOVATION SOLUTION. 
To już dziewiąta i dziesiąta nagroda dla kampanii The Art of Sex Ed, po Brązowym Lwie na festiwalu Cannes Lions, czterech mieczach KTR oraz trzech nagrodach Innovation. Kampania jest także na trzech shortlistach Eurobest (laureatów poznamy 11 grudnia).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Świąteczna strategia marketingowa

W branży e-commerce przygotowania do świąt zaczynają się już kilka miesięcy wcześniej. O czym pamiętać przy tworzeniu strategii marketingowej?

Agnieszka czarnecka

Agnieszka Czarnecka Senior Account Manager w KERRIS