w

Jak ugryźć mobilny tort? Spotkanie praktyków branży mobile na Stadionie Narodowym

Jak ugryźć mobilny tort? Spotkanie praktyków branży mobile na stadionie narodowym

Od kiedy ponad połowa Polaków stała się posiadaczami smarftonów, nikt nie zastanawia się CZY prowadzić działania w mobile`u, tylko JAK uczynić to skutecznie. I na to pytanie odpowie Kongres Mobilny, który odbędzie się 15 kwietnia w Warszawie.

12,7 mld USD, czyli polskie wydatki na rozrywkę w 2016 roku (wg raportu PwC “Global Entertainment and Media Outlook 2012-2016″) w kontekście powiększania grupy użytkowników smartfonów, będą musiały zostać podzielone na więcej niż dotychczas kawałków. Co ważne, coraz mniejsze kawałki tego tortu przypadają w udziale mediom tradycyjnym. Marki, w których budżetach reklamowych mobile nadal jest niedofinansowany przegrają wyścig już nie tylko o młodego konsumenta, ale i o tzw. top target. Marketerzy poszukują więc ustawicznie nowych rozwiązań dla swoich marek, bo zdają sobie sprawę z tego, że kliknięcie w tradycyjną reklamę banerową jest 465 razy mniejsze niż to, że przeżyjemy katastrofę lotniczą. Banerowa ślepota sprawia, że reklamodawcy sięgają po formaty rich media, w nich upatrując swój sukces. I słusznie, bo Polska jest wg badań Geminus liderem regionu, jeśli idzie o udział formatów rich mediowych w kampaniach online (46% formaty rich media, 66% kampanie banerowe).

Kongres Mobilny – bo NA TEMAT to za mało…

Kongres Mobilny organizuje Fundacja Polak 2.0 – pomysłodawca tak istotnych dla branży e-commerce wydarzeń jak Targi eHandlu i Kongres eHandlu. Organizator doskonale zdaje sobie sprawę z potrzeb i możliwości podmiotów działających w szeroko pojętym kanale mobile. Stąd formuła Kongresu Mobilnego, na którym spotkają się praktycy, a wszystkie 30 prelekcji ma formułę case study.

Mobilność staje się naszą codziennością. Przy wyjściu z domu znacznie częściej zapominamy, by wziąć portfel niż smarfona. To on jest naszym centrum komunikowania się ze światem. W 2001 roku wg badania OBOP dla Polaków telefon komórkowy był przede wszystkim bezpieczeństwem oraz możliwością skontaktowania się z kimś bliskim, dziś radość z kontaktu jest bardziej globalna. Dzięki smartfonom jesteśmy bliżej świata, uczestniczymy w globalnym dialogu, jesteśmy na bieżąco i mamy dostęp do najświeższych informacji + możemy na nie reagować niezależnie od tego, gdzie się znajdujemy. Uczestnictwo w globalnym dialogu jest ważne dla nas jako użytkowników urządzeń mobilnych, dla marketerów miejsce, w jakim się znajdujemy, komentując post na Facebook`u jest informacją, jaka kształtuje przekaz reklamowy. Tylko komunikacja spersonalizowana może odnieść skutek w środowisku świadomych i uodpornionych na przekaz reklamowy użytkowników.

Mobile – kanał, który konwertuje

O tym, w jaki sposób konstruować przekaz dla użytkownika urządzenia mobilnego, jak tworzyć kampanie, jakie sieci wybierać, by być skutecznym – o tym wszystkim rozmawiać będą 15 kwietnia specjaliści praktycy branży mobile na Stadionie Narodowym w Warszawie. Podczas spotkania dowiemy się jak stworzyć aplikację mobilną, którą zapamiętają użytkownicy, jak konstruować wartościowe i skuteczne przekazy oraz w jaki sposób istnieć na zmieniającym się w ekspresowym tempie rynku. Liczba branż, które zmuszone są brać pod uwagę kanał mobilny w swojej komunikacji marketingowej wzrasta i będzie wzrastać przez kolejne miesiące. Kongres Mobilny jest miejscem, gdzie będzie można dowiedzieć się w jaki sposób komunikacje w kanale mobile konstruują liderzy rynku.

Kongres Mobilny jest najlepszą okazją do poznania opinii na temat komunikacji w kanale mobile. Organizator tego branżowego spotkania wie, że samo wyłożenie wiedzy to za mało, dlatego Kongres zorientowany jest na dyskusje – poza prelekcjami, uczestnicy będą mieli okazję do zadawania pytań oraz kuluarowych rozmów z praktykami branży. Wszystko po to, by udoskonalić działania w kanale mobile, rozmawiać i testować. Bo przecież otwartość to jedyna możliwość udoskonalania komunikacji… w każdym kanale.

Kongres Mobilny na Stadionie Narodowym już 15 kwietnia, start o godzinie 10.00, a bilety do nabycia >>>tutaj<<<

Cambridge chocolate technologies nowym klientem agencji byss

Cambridge Chocolate Technologies nowym klientem agencji Byss