Warning: Illegal string offset 'template' in /home/mamydzie/domains/admonkey.pl/public_html/wp-content/themes/chirps/includes/post.php on line 27

Warning: Illegal string offset 'template' in /home/mamydzie/domains/admonkey.pl/public_html/wp-content/themes/chirps/includes/post.php on line 30
Odręczne logo korporacji
AdMonkey przez RSS

O serwisie

AdMonkey to magazyn internetowy poświęcony kampaniom reklamowym, biznesowi i technologiom.

Szukamy najnowszych trendów konsumenckich i pokazujemy najlepsze case studies z branży reklamowej.

O serwisie

AdMonkey to magazyn internetowy poświęcony kampaniom reklamowym, biznesowi i technologiom.

Szukamy najnowszych trendów konsumenckich i pokazujemy najlepsze case studies z branży reklamowej.

O serwisie

AdMonkey to magazyn internetowy poświęcony kampaniom reklamowym, biznesowi i technologiom.

Szukamy najnowszych trendów konsumenckich i pokazujemy najlepsze case studies z branży reklamowej.

Subscribe our newsletter


Nie obawiaj się. Nie spamujemy.

Subscribe our newsletter


Nie obawiaj się. Nie spamujemy.

Subscribe our newsletter


Nie obawiaj się. Nie spamujemy.

Recent Reviews

Recent Reviews

Recent Reviews

Menu

AdMonkey - portal o reklamie i marketingu

Skip navigation Menu
  • content marketing
  • reklama kreatywna
  • e-commerce
  • e-mail marketing
  • influencer marketing
  • social media
  • SEO
  • TRENDY
  • redakcja

Jesteś tutaj:

  1. Strona główna
  2. Artykuły
  3. NEWS
  4. Odręczne logo korporacji

Podziel sięFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email

Drukuj

Opublikowano w:

  • NEWS

Odręczne logo korporacji

10/04/2015, 11:51

Znaki firmowe znanych marek namalowane ręcznie to projekt nowozelandzkiej specjalistki od kaligrafii Sary Marshall. Autorka zachowała charakterystyczne cechy poszczególnych logo, w tym kolory. Chciała przy tym, aby liternictwo nie wyglądało na typowo korporacyjne.

Logo odręczne

Logo odręczne_02

Logo odręczne_03

Logo odręczne_04
Logo odręczne_05

Logo odręczne_06

Logo odręczne_07

Logo odręczne_08

Logo odręczne_09

Logo odręczne_10

Logo odręczne_11

Logo odręczne_12

Logo odręczne_13

Logo odręczne_14

Logo odręczne_15

Logo odręczne_16

Logo odręczne_17

Logo odręczne_18

Logo odręczne_19

Logo odręczne_20

Logo odręczne_21

Źródło: Behance

Linkhouse
Design cuts

Otagowane jako:burger king, Coca-Cola, evian, FedEx, flickr, logo, samsung, Skype, Subway, szorty, YouTube, znak firmowy

Podziel sięFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email

See more

  • Poprzedni artykuł Jak ugryźć mobilny tort? Spotkanie praktyków branży mobile na Stadionie Narodowym
  • Back All Entries
  • Następny artykuł Bez Snickersa nie jesteś YouTuberem

Być może zainteresują cię również

  • Opublikowano w:

    • reklama kreatywna

    Ile kosztowały znane znaki firmowe?

    by AdMonkey 29/04/2015 0 Comments

  • Opublikowano w:

    • kreacje reklamowe
    • reklama kreatywna

    Rekordowe kwoty za reklamy – 4 mln dolarów za 30 sekund podczas Super Bowl

    by AdMonkey 04/02/2013 0 Comments

Newsletter

Zostaw maila:


Nie obawiaj się. Nie spamujemy.

Szukaj

Zobacz też

  • marketing partyzancki

    Jak zareklamować firmę w sposób kreatywny i zapadający w pamięć? Rozwiązaniem może być marketing partyzancki

  • zakupy w sieci

    Boom na zakupy w sieci trwa, ale… nie wszyscy na nim skorzystają

  • Piotr Mikulski

    Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong

  • pozyskiwanie leadów

    Czym jest pozyskiwanie leadów i jak może wpłynąć na zwiększenie zysków?

  • kampania walentynkowa durex

    Kampania walentynkowa Durex “Głośni w łóżku”

  • wskaźnik ROI

    Każda firma powinna sprawdzać opłacalność inwestycji. Najprościej robić to przy pomocy wskaźnika ROI

  • ikea real time marketing

    Jak bycie na bieżąco i szybka reakcja może przynieść marce zyski, czyli kilka słów o real time marketingu

  • marketing 4P

    Jak promować produkt, by dotarł do jak największej liczby potencjalnych klientów? Pomocna może się okazać metoda 4P

  • marketing afiliacyjny

    Marketing afiliacyjny to jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie sprzedaży. Na czym polega i jak na nim zarabiać?

  • marketing według Byrona Sharpa

    Marketing według Byrona Sharpa, czyli 7 zasad rozwoju marki

Najnowsze informacje o marketingu i reklamie

Zapisz się do newslettera


Nie obawiaj się. Nie spamujemy.

Szukaj

© Made with love by In Hot Water Company

  • newsy reklamowe
  • wiedza marketingowa
  • reklama kreatywna
  • kreacje reklamowe
  • badania marketingowe
Wróć do góry