w

Cambridge Chocolate Technologies nowym klientem agencji Byss

Cambridge chocolate technologies nowym klientem agencji byss

Byss pozyskała nowego klienta – Cambridge Chocolate Technologies wraz z marką esthechoc. Agencja przygotowała serwis korporacyjny dla Cambridge Chocolate Technologies oraz produktowy dla esthechoc. W planach jest także dalszy rozwój strony esthechoc, m.in. przygotowane wersji językowych serwisu na potrzeby wszystkich rynków, na jakich jest obecna marka, a także uruchomienie sprzedaży online produktu.

Cambridge Chocolate Technologies to firma prowadząca badania nad korzystnymi dla zdrowia substancjami zawartymi w czekoladzie, oraz oferująca pod marką esthechoc bazujące na efektach tych prac badawczych produkty – suplementy diety. Agencja Byss stworzyła dla tej firmy dwa serwisy www: korporacyjny Cambridge Chocolate Technologies oraz produktowy esthechoc.

– Przy tym projekcie agencja połączyła najnowsze trendy graficzne ze swoim wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu serwisów www dla branży kosmetycznej i spożywczej – mówi Magdalena Zawarska, Key Account Manager agencji Byss.
Nowoczesna, a jednocześnie elegancka witryna korporacyjna zawiera prezentację firmy oraz szereg fachowych informacji na temat efektów jej badań nad zawartymi w ziarnach kakaowca substancjami, korzystnie wpływającymi na ludzki organizm.

– Z kolei serwis suplementu diety esthechoc to lekka, apetyczna prezentacja tego produktu. Agencja zadbała zarówno o niesztampowe pokazanie jego eleganckiego opakowania, kojarzącego się z najwyższej jakości słodyczami oraz kosmetykami, jak i o przykuwające uwagę przekazanie informacji o jego licznych, pozytywnie oddziałujących na cerę składnikach – dodaje Magdalena Zawarska.
Dodatkowo wchodząc na serwis internetowy esthechoc, odwiedzający mogą dowiedzieć się jak właściwie stosować produkt, gdzie go kupić oraz zapoznać się z opiniami światowej prasy na jego temat.

esthechoc pozycjonowany jest jako produkt premium. Jego główną grupą docelową są eleganckie, dobrze wyedukowane, doskonale zarabiające kobiety, w wieku 30+, mieszkające w miastach, dbające o siebie, świadome, zainteresowane tematyką zdrowia urody, skłonne do kupowania wysokiej jakości kosmetyków.

Więcej na:

http://www.cambridgechocolate.com/

http://www.esthechoc.com/

Źródło: mat. pras.

Wege, eko i minimal: opakowania kosmetyków resibo

Wege, eko i minimal: opakowania kosmetyków Resibo

Jak ugryźć mobilny tort? Spotkanie praktyków branży mobile na stadionie narodowym

Jak ugryźć mobilny tort? Spotkanie praktyków branży mobile na Stadionie Narodowym