Jakub Polakowski od lipca awansuje na stanowisko Dyrektora Strategii i obejmie opiekę nad kilkuosobowym działem strategii w K2 Media. Będzie odpowiadał za budowanie i wdrażanie strategii dla kluczowych klientów, a także z gronem managerów wyznaczał strategiczne kierunki rozwoju firmy.
Zastąpi na tym stanowisku Maję Biniewicz, która do tej pory odpowiadała za dział strategii agencji mediowej K2 Media, wchodzącej w skład Grupy K2.
Jakub Polakowski z K2 Media związany jest od ponad roku, od początku z działem strategii na stanowisku Strategy Managera. Z branżą internetową związany jest od 10 lat. Pracował dla klientów takich jak: Coca-Cola, Mondelez, Agora, Fiat, Honda, PZU, Kredyt Bank, Warta, Raiffeisen Polbank, Meritum Bank, Allegro, Nutricia, USP Zdrowie, GSK, L’Oreal, Dr Irena Eris itd.
Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 50 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych Klientów firmy należą: L’Oreal, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, LG, Meritum Bank, Nutricia, Play, Provident, COSTA, BZ WBK, Coty Polska – Playboy Frangrances, AmeriGas, ActivLab Sport.