w

Jakub Sobczak Marketing & Growth Directorem w Grupie BLIX

Jakub sobczak blix

Jakub Sobczak dołączył do zespołu Grupy BLIX. Objął funkcję Marketing & Growth Directora, biorąc odpowiedzialność za strategię marketingową i dalsze skalowanie bazy użytkowników produktów należących do spółki.

W ocenie Zarządu Grupy BLIX, Sobczak łączy kompetencje brand marketingowe ze znajomością działań performatywnych. Ma zdolności analityczne, przywódcze i kreatywne, potrzebne do wprowadzenia organizacji na wyższy poziom marketingu. Wesprze ją w formalizacji i operacjonalizacji nowej strategii rozwoju biznesu.

Jakub Sobczak, nowy Marketing & Growth Director w Grupie BLIX, zajmuje się marketingiem konsumenckim od ponad 13 lat. Pracował dla uznanych firm w trzech sektorach, tj. FMCG (Danone, PepsiCo), OTC (GlaxoSmithKline) oraz Tech (Glovo). Marki zarządzane przez Sobczaka osiągały rekordowe udziały rynkowe, a realizowane przez niego kampanie doceniane były nominacjami do Effie czy nagród KTR. Jak sam podkreśla, swoją ekspertyzą dzieli się jako konsultant szybko rozwijających się organizacji. I właśnie w ten sposób nawiązał relację z Grupą BLIX. 

Dzięki tak bogatemu doświadczeniu zawodowemu, Jakub łączy kompetencje brand marketingowe ze znajomością działań performatywnych. Ma zdolności analityczne, przywódcze i kreatywne, potrzebne do wprowadzenia Grupy BLIX na wyższy poziom marketingowej doskonałości. Będzie wspierał nas w formalizacji i operacjonalizacji nowej strategii rozwoju biznesu – mówi Jakub Jeziorny, COO i członek Zarządu, odpowiedzialny za wzrost i zarządzanie produktem w całej Grupie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jak zarabiać na blogu

Jak zarabiać na blogu? 11 najpopularniejszych sposobów stosowanych przez współczesnych blogerów

Employer branding w wykonaniu softswiss

Zwrot za badanie piersi, różowe śniadanie i stream z mammologiem. Employer branding w wykonaniu SOFTSWISS