w

Justyna Rosa-Miller i Bartłomiej Szołajski tworzą seniorski duet kreatywny w agencji Advalue

Justyna rosa-miller i bartłomiej szołajski tworzą seniorski duet kreatywny w agencji advalue

W Advalue Rosa-Miller i Szołajski wspólnie pracują dla kluczowych klientów agencji – takich jak Knorr, Dove, Milka, Oreo, Kasia, Pilsner Urquell, Kozel czy Hasbro. Poza tym, oboje angażują się w działania non profit agencji Advalue – dla takich fundacji jak Kwiat Kobiecości czy ProVeg.

Oboje dołączyli do agencji w ostatnich miesiącach – Justyna Rosa-Miller przechodząc z Havas Warsaw na stanowisko Senior Art Directora,
a Bartłomiej Szołajski z FCB/Bridge2Fun, jako Senior Copywriter. Mają wieloletnie doświadczenie w branży, Rosa-Miller związana jest z reklamą od dwunastu lat, a Szołajski od 2001 roku.

„Zachwyciła mnie perspektywa realizowania ambitnych, a jednocześnie efektywnych komercyjnie projektów o CSR-owym charakterze” – mówi Bartłomiej Szołajski. „Wspaniały jest też zespół, czyli ludzie, z Justyną Rosą na czele” – dodaje. 

„W Advalue w zasadzie wyłącznie zajmujemy się projektami jakościowymi i ambitnymi, wnoszącymi coś wartościowego do otoczenia. To stanowi
o wyjątkowości mojej, naszej, pracy” – przyznaje z kolei Justyna Rosa-Miller.

Justyna Rosa-Miller wcześniej pracowała dla takich marek jak Danone, Empik, Getin Bank, Nestle, Orange, PGNiG, PZU, Tymbark czy Żywiec Zdrój. W wolnych chwilach marzy o… rozlewni prosecco z własnym brandem. 

Bartłomiej Szołajski w poprzednich agencjach obsługiwał m. in. marki NIVEA, Lipton, Santander Bank Polska, Lotos, WizzAir i NaTurek. Ma na swoim koncie projekty społeczne i CSR-owe dla marek i podmiotów takich jak NIVEA, Santander Bank Polska, Urząd Miasta Krakowa, Mercedes i Allianz. Jest laureatem wielu nagród EFFIE, a prywatnie rozwija mini browar rzemieślniczy w Milanówku.

Advalue to niezależna agencja 360-st. z Warszawy, od 2008 roku buduje marki zaangażowane społecznie. Realizując cele biznesowe, agencja chce pozostać wrażliwa na otaczający świat. Jak mówią jej twórcy – agencja szuka nieustannie takich rozwiązań marketingowych, dzięki którym zyski, nie przynoszą strat.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zachowania w sieci e-commerce

Video w e-commerce – czy może pomóc skuteczniej sprzedawać?

Open Mobi z systemem adQuery – nowy wymiar reklamowego paywalla