in

K2 Create wspiera kampanię społeczną na rzecz pomocy uchodźcom

K2 ludzie na granicy
k2 ludzie na granicy

Agencja K2 Create (Grupa K2) przygotowała kreację do kampanii „Oszukani, bezbronni, nasi bliźni. My możemy ich ocalić”, wzywającej władze kraju do opanowania kryzysu humanitarnego na granicy wschodniej. W akcję zaangażowało się kilkanaście organizacji o różnym profilu działalności.

Kampania ma za zadanie pokazać, że niezależnie od tego, jak oceniane jest podłoże kryzysu na granicy, najważniejsze jest ratowanie ludzkiego zdrowia i życia. Celem działań jest zmobilizowanie rządu do pilnego zorganizowania profesjonalnej pomocy medycznej i humanitarnej w strefie stanu wyjątkowego.

Organizatorami akcji są Polska Akcja Humanitarna, Fundusz Obywatelski im. Henryka Wujca, Rodziny bez Granic, Medycy na Granicy, Klub Inteligencji Katolickiej, Sant’Egidio, Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Fundacja Polskie Forum Migracyjne, Strefa Wolno-Słowa, Stowarzyszenie Interwencji Prawnej, Grupa Granica i Fundacja Ocalenie. Wszystkie deklarują natychmiastową gotowość do działania w celu realizacji postulatów.

– Chcielibyśmy, żeby przygotowana przez nas kreacja skłoniła odbiorców do refleksji, że po drugiej stronie granicy stoi człowiek, taki jak my. Żeby zmotywowała rządzących do działania, zwiększyła chęć udzielenia pomocy ludziom, którzy znaleźli się w śmiertelnym niebezpieczeństwie – mówi Danuta Olczyk, Senior Project Manager w K2 Create.

W ramach kampanii emitowanej na nośnikach w całej Polsce od 16 listopada, K2 Create przygotowało kreację wraz z hasłem. Przedstawia ona rodzinę migrantów w lesie i odnośnik do strony internetowej ze szczegółami akcji. W kreacji wykorzystano zdjęcie Elizy Kowalczyk.

Do akcji może włączyć się każdy. Gotowe do pobrania materiały znajdują się na stronie https://ratujmyludzinagranicy.pl


  1. Pierwsza na świecie społeczna kampania Live dla Amnesty International
  2. 4 minuty na miłość. Słynny eksperyment w reklamach
  3. Cyber Kids on Real z interaktywną platformą edukującą o uchodźstwie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Twardoch makłowicz alpine

Twardoch i Makłowicz w kampanii Alpine

Black friday

I że Cię nie opuszczę aż do… końca Black Friday? Lojalność klienta w dobie marketingu promocji