Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

 K2 ponownie dla MTV Polska… „Taki Lajf”

Agencja K2 wygrała przetarg na wypromowanie nowej produkcji MTV Polska – „Taki Lajf”

Po sukcesie zrealizowanej na początku 2017 roku przez K2 promocji siódmego sezonu „Warsaw Shore: Ekipa z Warszawy” stacja MTV Polska powierzyła agencji wsparcie swojej nowej produkcji – „Taki Lajf”.

Zakres współpracy objął opracowanie koncepcji kreatywnej spotu TV, jego realizację oraz przygotowanie kampanii digitalowej. Za zakup mediów do kampanii odpowiada Starcom Polska, a produkcję spotu zlecono firmie Warsaw Production.

czytaj:   Seniorzy w świecie cyfrowym – jak pokolenie 55+ korzysta z Internetu? [Infografika]


„Taki lajf” to drugi program MTV Polska, którego promocję wspiera K2. Przeprowadzona przez agencję na początku bieżącego roku kampania, zapowiadająca premierę siódmego sezonu „Warsaw Shore: Ekipa z Warszawy”, który zanotował wysokie wyniki oglądalności.

„Taki Lajf” jest oryginalną, polską produkcją realizowaną w formacie scripted-docu. Opowiada o problemach, z jakimi borykają się młodzi ludzie wkraczający w świat dorosłych. Zdjęcia do programu ruszyły 21 marca, a jego  producentem wykonawczym jest Endemol Shine Polska.

czytaj:   Katarzyna Wiśniewska i Adam Wysocki pokierują K2 Media

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *