Do grona klientów agencji Blame Us dołączyła duńska marka CrossEyes, będąca producentem oprawek i okularów korekcyjnych, okularów przeciwsłonecznych, a także posiadająca własną sieć salonów optycznych. Agencja zajmie się działaniami media i public relations oraz obsługą kanałów social media. Współpraca rozpoczęła się w maju b.r.
Blame Us to agencja specjalizująca się w działaniach media i public relations, organizacji eventów oraz digital marketingu. Powstała w 2015 roku i od samego początku współpracowała z dużymi i cenionymi brandami z sektora fashion oraz beauty. Wśród jej klientów znajdziemy polską markę obuwia Baldowski, projektanta Macieja Zienia, biżuterię moie, wypożyczalnię sukienek od projektantów Rent’n’Rule, kosmetyki ekologiczne Koi Cosmetics, producenta innowacyjnego urządzenia z sektora beauty, SKIN UP Polska, a także markę Vans. Na czele agencji stoi Iga Chojnicka (CEO), od lat zajmująca się wizerunkiem marek z branży fashion oraz beauty.
W maju, tego roku, do grona klientów Blame Us dołączyła duńska marka CrossEyes, założona w 2009 roku przez Soena Mollera. CrossEyes to znany w wielu europejskich krajach brand, będący producentem oprawek i okularów korekcyjnych, a także okularów przeciwsłonecznych. CrossEyes posiada również własną sieć salonów optycznych i w maju tego roku otwiera pierwszą placówkę w Warszawie. Do głównych wartości marki należą: najszlachetniejsze ludzkie uczucia oraz ciężka praca. Projekty cechuje nowoczesny, minimalistyczny design, najwyższa jakość wykonania, a także transparentność cenowa.