w

K2 i Decathlon na dzień dziecka

K2 i decathlon na dzień dziecka

Agencja interaktywna K2 przygotowała kolejną odsłonę kampanii sieci sklepów Decathlon.

K2 sukcesywnie wykorzystuje, znany z poprzedniego spotu, format kreatywny „The Cathlons”. The Cathlons to wszyscy Ci, których jednoczy sport, osoby spędzające czas aktywnie w gronie podobnych sobie zapaleńców. Tematem wiosennej odsłony kampanii są hulajnogi i rolki, czyli to coś, co dzieci lubią najbardziej. I okazje się, że dorośli też.

Kampania ruszyła 15 maja. W telewizji zobaczyć można spoty o długości 30 i 15-sekund, natomiast w internecie spoty 45-sekundowe.

Autorem koncepcji kreatywnej oraz producentem spotu jest K2. Za zakup mediów TVC odpowiada dom mediowy LOWE Media.

Nie ma tego złego… — czyli jak wyciągać wnioski z negatywnych ocen

Nie ma tego złego… — czyli jak wyciągać wnioski z negatywnych ocen

Drwaloseksualni są passe. Czas na dad bod!

Drwaloseksualni są passe. Czas na Dad Bod!