w

K2 i Decathlon wracają do szkoły!

K2 i decathlon wracają do szkoły!

Agencja K2 przygotowała jesienną odsłonę kampanii dla Decathlon.

Skończyły się wakacje, czas wracać do szkoły, ale to nie znaczy, że musi być nudno! Tym razem spoty „The Cathlons” inspirują dzieci i dorosłych do zabawy i sportu również w salach gimnastycznych.

Pamiętajmy, że „The Cathlons” to drużyna zapaleńców, którzy zawsze i wszędzie czerpią przyjemność z aktywnego spędzania czasu. Jesienna odsłona kampanii promuje buty halowe Kipsta dla dzieci i dorosłych, które każdy mały i duży sportowiec powinien mieć.

Kampania ruszyła 28 sierpnia. W telewizji zobaczyć można spoty o długości 30 i 15-sekund, natomiast w internecie spoty 45-sekundowe.

Spot 30-sekunowy:

Autorem koncepcji kreatywnej oraz producentem spotu jest agencja K2. Za zakup mediów TVC odpowiada dom mediowy LOWE Media.

Mediapolis odświeża wizerunek łeba hotel & spa

Mediapolis odświeża wizerunek Łeba Hotel & SPA

Przy piąteczku: 10 świetnie zaprojektowanych wódek

Przy piąteczku: 10 świetnie zaprojektowanych wódek