Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Zmiany w strukturze K2 Precise

K2 Precise strategicznie wzmacnia swoje analityczne podejście do zarządzania ścieżką konsumenta końcowego. Efektem tego jest połączenie dwóch zespołów: Business Intelligence i analityki webowej.

Nowa struktura połączy kompetencje K2 Precise w zakresie SEM, Social Ads, Programmatic, Direct Display, Business Intelligence oraz analityki webowej. Na jej czele stanie Łukasz Plona, Innovation & Technology Director.

– Nowa struktura jest elementem optymalizacji lejka sprzedaży klientów K2 Precise i skuteczniejszej realizacji wyznaczonych nam celów. Naszym nadrzędnym celem jest wspieranie sprzedaży i dostarczanie kompleksowych rozwiązań w tym zakresie, na podstawie ścieżek i zachowania użytkowników – mówi Łukasz Plona, Innovation & Technology Director.

Jest to odmienne podejście niż standardowe tworzenie zespołów wokół usług komplementarnych. Dzięki temu specjaliści K2 Precise mogą lepiej identyfikować zachowania konsumentów, do których kierowana jest komunikacja. Przekłada się to na jeszcze lepsze wyniki prowadzonych kampanii i efektywniejsze zarządzanie budżetem mediowym.

K2 Precise stawia na rozwój marketingu precyzyjnego, którego głównym celem jest optymalizacja sprzedaży po stronie klientów. Centralną rolę odgrywają tu analityka, marketing automation, business intelligence oraz kampanie programatyczne. K2 Precise jest częścią Grupy K2, w której skład wchodzą: Agencja kreatywno-technologiczna K2, K2Bots.AI oferującą rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję i interfejsy konwersacyjne, Fabrity tworząca oprogramowanie dla biznesu, OKTAWAVE oferująca rozwiązania i usługi chmurowe oraz Commerce Sherpas oferująca usługi w zakresie strategii obecności marek w e-commerce.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz