w

K2 Precise zajmie się promocją kosmetyków naturalnych marki Resibo

Resibo marka

W wyniku wygranego przetargu agencja K2 Precise wesprze działania e-commerce polskiej marki Resibo, produkującej naturalne i wegańskie kosmetyki.

Kluczowym czynnikiem decydującym o wygranej było stworzenie kompleksowego planu kampanii na kilku płaszczyznach, począwszy od pomysłu na działania sprzedażowe, poprzez przygotowanie konceptu kampanii świadomościowo-wizerunkowej, a kończąc na przygotowaniu planu wprowadzenia nowości na rynek. W ramach współpracy realizowane będą kampanie świadomościowo-wizerunkowe oraz sprzedażowe. W kampaniach wykorzystane zostaną zróżnicowane działania w celu precyzyjnego dotarcia do obecnych i nowych klientów: m.in. Performance, SEM, Social Ads i Programmatic.

Obsługa ma charakter długoterminowy i rozpoczęła się w maju 2020 r.

Resibo to polska marka, produkująca wysokiej jakości kosmetyki naturalne. Wszystkie produkty są wegańskie i posiadają co najmniej 95% składników pochodzenia naturalnego, które pozyskiwane są tylko z odpowiedzialnych źródeł. Na opakowaniach można znaleźć certyfikaty PETA i Vegan Society. W DNA marki wpisane jest także odpowiedzialne podejście do biznesu. Resibo promuje zachowania ekologiczne i prowadzi działania w ramach projektu #ekowyzwań, w którym mówi, jak dokonując drobnych zmian być bardziej eko. Projekt promuje świadome zachowania zarówno wśród klientów, jak i pracowników oraz mieszkańców Świdnicy, gdzie znajduje się siedziba firmy. 

K2 Precise stawia na rozwój marketingu precyzyjnego, którego głównym celem jest optymalizacja sprzedaży po stronie Klientów. Centralną rolę odgrywają w niej kampanie programatyczne, analityka, marketing automation oraz business intelligence. K2 Precise jest częścią Grupy K2, w której skład wchodzą: Agencja kreatywno-technologiczna K2, K2Bots.AI oferującą rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję i interfejsy konwersacyjne, Fabrity tworząca oprogramowanie dla biznesu, OKTAWAVE oferująca rozwiązania i usługi chmurowe oraz Commerce Sherpas oferująca usługi w zakresie strategii obecności marek w e-commerce.

Zobacz też: Strategia komunikacji: LinkedIn w strategii komunikacji marek B2B

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wapieramgastro

Niezależna platforma #wspieramgastro: ponad 100 tys. złotych oszczędności w kieszeni gastronomii

Ikea dajemy dzieciom siłę wspieramy koncertowo grafika

IKEA dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę