w

K2 wygrała przetarg na obsługę Żubrówki

K2 wygrała przetarg na obsługę żubrówki

 Firma CEDC International zakończyła przetarg na obsługę marek Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna i Żubrówka Bison Grass. Wygrała go agencja K2.

Zakres działań obejmuje social media i potrwa do końca 2017 roku. W tym czasie K2 będzie kontynuować rozpoczętą przez siebie platformę „Piękny i Bestia”, wprowadzającą połączenie Żubrówki Bison Grass z cydrem oraz stworzy komunikację dla marek Żubrówka Biała (w tym nowych wariantów z nutami smakowymi mięty i jałowca) i Żubrówka Czarna.

Agencja K2 rozpoczęła współpracę z marką Żubrówka w połowie 2016 roku. Podstawą odnoszącego sukcesy projektu „Piękny i Bestia”, są zrealizowane na jego potrzeby spoty, które doczekały się aż 18,3 mln wyświetleń w mobilnej aplikacji Facebook’a.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sklep internetowy

Mały sklep internetowy – jak rywalizować z korporacyjną konkurencją?

Anna gromanska cube group

Anna Gromańska Publishing & Innovation Directorem w Cube Group