Kaufland Polska prowadzi kampanię employer brandingową pod hasłem „Kto jak nie Ty?” przygotowaną przez agencję Kamikaze. Akcja zachęca do podjęcia pracy w sieci Kaufland poprzez prezentację sylwetek obecnych pracowników tej sieci oraz prezentację możliwości rozwoju w firmie.
Działania marketingowe są prowadzone przede wszystkim
w kanałach social mediowych. Zostały podzielone na cztery cykle tematyczne:
• #LudzieWKaufland – cykl poświęcony pracownikom firmy
• #PracaWKaufland – cykl poświęcony ofertom pracy i wakatom w firmie
• #KarieraWKaufland – cykl ukazujący możliwości rozwoju w firmie
• #ChwalimySię / #DziejeSię – cykl poświęcony nowościom, innowacjom, ciekawym akcjom i wydarzeniom
Wierzymy, że najlepszymi ambasadorami naszej firmy są sami pracownicy, dlatego też naturalną koleją rzeczy było zaangażowanie ich do najnowszej kampanii. Proponując takie rozwiązanie nie spodziewaliśmy się aż tak dużego zainteresowania i zaangażowania ze strony pracowników. Bardzo nas ono cieszy” – mówi Małgorzata Ławnik, Dyrektor Pionu Personalnego w Kaufland Polska.
Strategia komunikacji i idea kreatywną została przygotowana przez Kamikaze na bazie materiałów od Kaufland Polska, w tym m.in. zorganizowanych przez klienta materiałów z sesji zdjęciowych z pracownikami oraz ich prawdziwych wypowiedzi i relacji, co jeszcze bardziej wzmacnia i uwiarygadnia kreację kampanii. Agencja była również odpowiedzialna za produkcję i obsługę publikacji materiałów w social mediach.
Agencja obsługuje Kaufland Polska w zakresie działań w social mediach oraz w szeroko pojętym digitalu.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR oraz przyświecającej jej idei „Działanie robi różnicę” sieć podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.