Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network – Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope – w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
Golden Arrow w kategorii Digital Marketing – Social Media
Nagrodę Golden Arrow zdobył projekt „All you need”, realizowany w ramach kampanii Women Must Haves” dla marki adidas. Zadaniem agencji było stworzenie angażującej kampanii w mediach społecznościowych, która dotrze do kobiet w wieku 20-35 lat i która przebije się w zatłoczonej, zdominowanej przez konkurencję przestrzeni.
„All You Need” to seria krótkich form video stworzona we współpracy z najpopularniejszą polską trenerką fitness, Ewą Chodakowską. Filmy pokazują nie tylko kolekcję ubrań, ale i trening, który każdy może wykonać w domu bez żadnego dodatkowego sprzętu.
Filmy uzyskały łącznie ponad 80 milionów odsłon oraz dotarły do 90% grupy docelowej. Kolekcja Women Must Haves to najlepiej sprzedająca się damska kolekcja adidas w Polsce.
Creative Director: Joanna Biernacka
Deputy Creative Director: Maciej Kozina
Copywriter: Sonia Łukomska
Art Director: Konrad Białek
Group Account Director: Tomasz Bartnik
Account Manager: Marta Zamorowska
Media Manager: Patrycja Pachnik
Producer: Marta Kartasińska, Janek Szczeniowski, Ola Pudło, Dominika Głuchowska
Director/Director of Photography: Mateusz Dziekoński
Focus Puller: Tomasz Bartosik
1st Assistant Camera: Kuba Żukowski
Post-production: Pawel Kuczyński-Gensler
Klient: Alina Vovk