w

Krzysztof Flis w Kamikaze

Flis krzysztof kamikaze

Do zespołu agencji Kamikaze dołącza Krzysztof Flis, do niedawna Senior Account Manager w GoldenSubmarine. Takie samo stanowisko obejmie w Kamikaze.

Krzysztof Flis dołącza do otwartego w 2019 roku warszawskiego teamu Kamikaze, prowadzonego przez Katarzynę Kosińską-Rysz. 

Od momentu uruchomienia biura w Warszawie niemal dwa lata temu, sukcesywnie je rozwijamy. Co oznacza także, że poszukujemy na rynku doświadczonych i wartościowych osób, które „robią różnicę” i taką osobą jest właśnie Krzysztof. Jesteśmy agencją, w której każdy transfer bardzo mocno wpływa na cały zespół. Osoby, które przynoszą swój bagaż doświadczeń, znajdują u nas nie tylko fajną ekipę, ale też dużą sprawczość i możliwość wdrażania swoich pomysłów w życie, wpływają na ofertę agencji i kształtują relacje z klientami – mówi Michał Ryszkiewicz, Managing Partner Kamikaze.

Team, z którym rozpoczęliśmy w 2019 roku rozwijanie biura warszawskiego był strzałem w dziesiątkę. Pozwoliło nam to m.in. bardzo zacieśnić współpracę z agencją Altavia Polska (w ramach Grupy). Współpracujemy z nią obecnie nad wieloma wspólnymi projektami, np. dla marki Shell – dodaje Michał Ryszkiewicz.

Krzysztof Flis karierę w branży komunikacji marketingowej rozpoczynał w agencji Saatchi&Saatchi, kontynuując ją następnie w agencjach takich jak Connectmedia, Grandes Kochonos i GoldenSubmarine. 

Bezpośrednio przed przejściem do Kamikaze, na stanowisku Senior Account Managera w agencji GoldenSubmarine, zarządzał zespołem i kampaniami (digital, ATL,BTL) m.in. dla marek: Specjal, Tatra, Leżajsk, Brackie, Monte, Monte Snack, PKN Orlen, Microsoft, Acer, Starbucks, Nescafe.

W Kamikaze obejmie również stanowisko Senior Account Managera.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jak zachować dystans w środkach komunikacji miejskiej [kampania społeczna]

Jak zachować dystans w środkach komunikacji miejskiej [kampania społeczna]

Iga świątek

Dwóch króli, czarna owca i polska sensacja – jak kształtuje się wizerunek tenisowych gwiazd?