Z okazji światowego dnia książki przedstawiamy kilkanaście kampanii, które zachęcają do czytania lub… do słuchania.
1. Biografie gwiazd. Wystarczy przeczytać, żeby wiedzieć, co siedzi im w głowie. Rozumiemy przesłanie, ale ambient jest trochę straszny. Ogilvy Johannesburg.
2. Książki mogą zmienić Twoje życie. Dosłownie. Uważaj więc co czytasz. Zapping/M&C Saatchi, Hiszpania.
3. Piwo i książka. Nie jesteśmy pewni, czy to dobre połączenie.
4. Reklamy serii pulp fiction. Cundari Advertising, Toronto, Canada
5. Dzięki książkom jesteś bardziej interesujący. Lowe Bull, Johannesburg.
6. Czytanie uzależnia.
7. Książki używane. Zawsze warto je mieć pod ręką. Nieważne ile.
8. Dzięki książkom możesz stać się, kim tylko zechcesz. Agencja Lowe, Litwa.
9. Książkami można się wymieniać. O tym właśnie jest ta kampania. Lowe/SSP3, Bogota.
10. Te książki są tak dobre, że na pewno nie odłożysz ich na półkę. Jedna z ciekawszych kampanii Penguin Books.
11. Nawet Mc Donald’s wykorzystuje książki w swoich kampaniach.
12. Dość kontrowersyjne, ale świetnie pokazuje, jak czytanie wpływa na życie człowieka. Swoją drogą ciekawe co ex-papież teraz czytuje 😉
13. Face a book – odłącz się na chwilę i poczytaj książkę
14. Czasami warto książek posłuchać.
15. Dzięki książkom możesz znaleźć się w zupełnie innym świecie
16. Bohaterowie książek w prawdziwym świecie prowadzą własne biznesy 🙂
Bonus: