Lemon Sky wraz z JWT Warszawa (obecnie LemonSkyJWT) zrealizowały kampanię online’ową dla marki Bepanthen Baby – maści ochronnej dla niemowląt. Na portalu Babyonline.pl powstała bogata w opinie eksperckie strona dedykowana produktowi.
Marka Bepanthen Baby zaprosiła do współpracy trzy doświadczone mamy: Agnieszkę – położną i mamę dwójki dzieci, pediatrę Darię – mamę czwórki dzieci oraz matkę trojaczków – Sylwię. Wszystkie kobiety na stronie www.radyekspertek.babyonline.pl dzielą się swoim doświadczeniem i opowiadają, ze swojego punktu widzenia, o różnych aspektach pielęgnacji dziecka oraz rozwiewają wątpliwości innych matek powiązane z ochroną niemowląt przed m.in. odparzeniami pieluszkowymi. Razem ze startem strony ruszył realizowany na niej konkurs polegający na zaprojektowaniu body dla swojego malucha – przy pomocy udostępnionej aplikacji. Tylko w pierwszym tygodniu nadesłano ponad 1500 zgłoszeń.
Według myśli przewodniej na stronie: „Eksperci ufają marce Bepanthen” każda młoda mama znajdzie ciekawe, eksperckie artykuły dotyczące opieki nad niemowlęciem. Wśród nich mowa jest o poprawnym przewijaniu dzieci krok po kroku, metodach karmienia oraz wygodnych i naturalnych pozycjach karmienia, pierwszym kontakcie dziecka z wodą czy nawet udzielaniu pierwszej pomocy niemowlęciu. Strona nie tylko promuje maść do pielęgnacji Bepanthen Baby, ale zbiera w bardzo przystępny sposób oraz prezentuje najważniejsze rady, jakich poszukują młode mamy tuż po porodzie.
Strona ruszyła na początku marca 2014 roku i działania na niej prowadzone będą do końca roku. Oprócz obecnej już części merytorycznej/eksperckiej przewidziane są też elementy zabawowe, jak np. konkursy czy quizy.
Źródło: mat. pras.