w

LiquidThread wygrywa obsługę influencer marketingu marki Lidl 

lidl

LiquidThread, agencja należąca do Publicis Groupe, specjalizująca się w zintegrowanej komunikacji digitalowej i contentowej wygrała przetarg na obsługę marki Lidl w zakresie influencer marketingu.

Rozpoczynająca się współpraca dotyczy obsługi w zakresie działań influencer marketingowych między innymi dla Kuchni Lidla, Ryneczku Lidla, Lidl Podróże, lidl-sklep.pl oraz tygodni tematycznych. Agencja odpowiada za prowadzenie projektów influencer marketingowych: od opracowania strategii influencer marketingowej, po wypracowanie pomysłu i koncepcji, integrację i spójność działań z influencerami z innymi działaniami marki, współpracę z twórcami, badania i mierzenie efektów. 

Strategia komunikacji: LinkedIn w strategii komunikacji marek B2B

„Jest nam bardzo miło, że nasza koncepcja komunikacji w zakresie influencer marketingu oraz wypracowane procesy prowadzenia takich działań okazały się najbardziej godne zaufania i odpowiadające na potrzeby Lidla. Cieszymy się, że rozpoczynamy współpracę z tak silną marką jak Lidl i do tego z jednym z największych marketerów na rynku”. – powiedział Łukasz Borek, General Manager LiquidThread.  

Zaskakująca kampania Maślanki Mrągowskiej

Co myślisz?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Jeden komentarz

ecommerce w polsce 2019

Jak sklepy internetowe radzą sobie w Google? [raport Senuto]

green caffe nero

Sieć kawiarni Green Caffè Nero odlicza promocje do świąt. Kalendarz adwentowy w aplikacji mobilnej