Ruszyła kampania „Łódź Kreatywna” – kolejna odsłona kampanii promocyjnej „Łódź Pozdrawia”. Na billboardach w największych miastach Polski Łódź promuje między innymi słynną szkołę filmową i największą galerię Street Artu. Autorem kampanii jest MOSQI.TO.
Kampania outdoorowa „Łódź Pozdrawia” to niestandardowe, kontekstowe billboardy, których przekaz skierowany jest do mieszkańców Warszawy, Trójmiasta, Poznania, Wrocławia, Krakowa i Śląska.
– Siłą kampanii są hasła nawiązujące do bieżących wydarzeń czy konkretnych miejsc, np. „Filmowcy z Łodzi pozdrawiają Transatlantyk w Poznaniu”. To właśnie hasła dominują w ogólnym przekazie. Chcieliśmy też puścić oko do odbiorców kampanii – podkreśla Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca w MOSQI.TO.
Na sierpniowych plakatach pojawiły się między innymi hasła: „Murale z Łodzi pozdrawiają Street Art z Warszawy”, „Filmowcy z Łodzi pozdrawiają morze talentów”, „Muzeum Sztuki ms2 z Łodzi pozdrawia Panoramę Racławicką”.
– Tą kampanią staramy się utrwalić w świadomości Polaków, że mamy u siebie wybitne szkoły, doskonałe muzea oraz artystów. Dostajemy sporo telefonów z różnych stron Polski, że nas widać i że o billboardach się mówi. Podobno przebijamy się przez reklamowy szum informacyjny – mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji łódzkiego magistratu.
Od 30 czerwca działa także aplikacja konkursowa „Łódź Pozdrawia”. Można do niej wejść przez fanpage Łodzi, MOSQI.TO i Łódź hipsterem miast. W konkursie może wziąć udział każdy, kto chce sam stworzyć reklamę Łodzi. Do tej pory łodzianie stworzyli niemal 400 plakatów i oddali 11 500 głosów. Aplikacja działa bez żadnego wsparcia reklamowego.
Kampania „Łódź Pozdrawia” ruszyła w maju tego roku i potrwa do końca października. Jesienią w TVP, TVN i stacjach tematycznych zostaną wyemitowane dwa spoty: pierwszy zachęci do odwiedzenia miasta, drugi do inwestowania w Łodzi. W całej Polsce pojawią się także kolejna odsłona kampanii billboardowej.
Źródło: mat. pras.