Tribal DDB wprowadza Drogerie Natura na Instagram. Start profilu zainicjowała kampania z udziałem popularnej blogerki Katarzyny Gajewskiej „Katosu”. Przez 4 tygodnie na kanale Drogerie Natura pojawiają się 15-sek. filmiki, w których Katosu pokazuje, jak wykonać szybki makijaż kosmetykami dostępnymi w sieci Drogerie Natura.
Katarzyna Gajewska „Katosu” to jedna z najpopularniejszych polskich blogerek kosmetycznych. Jej blog odwiedziły ponad 2 mln osób, profil na Facebooku śledzi ponad 130 tys., a kanał na YouTube subskrybuje 90 tys.
Działania komunikacyjne są prowadzone wyłącznie w mediach społecznościowych.
Tribal DDB obsługuje Drogerie Natura w zakresie wszystkich działań internetowych, włącznie z mediami społecznościowymi.
Drogerie Natura to sieć 260 przyjaznych klientom sklepów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Siecią zarządza firma Polbita Sp. z o.o. Asortyment obejmuje bogatą ofertę marek własnych i popularnych marek kosmetycznych. Od otwarcia pierwszego sklepu w 1997 r. kładzie nacisk na rozwój sieci i obsługę klienta na najwyższym poziomie. Doceniają to klienci, którzy od 2009 co roku przyznają Drogeriom Natura wyróżnienie w postaci Godła Jakości Obsługi.
Źródło: mat. pras.