w

Rekord w social media: make-up w 15 sekund

Rekord w social media: make-up w 15 sekund

Tribal DDB wprowadza Drogerie Natura na Instagram. Start profilu zainicjowała kampania z udziałem popularnej blogerki Katarzyny Gajewskiej „Katosu”. Przez 4 tygodnie na kanale Drogerie Natura pojawiają się 15-sek. filmiki, w których Katosu pokazuje, jak wykonać szybki makijaż kosmetykami dostępnymi w sieci Drogerie Natura.

Katarzyna Gajewska „Katosu” to jedna z najpopularniejszych polskich blogerek kosmetycznych. Jej blog odwiedziły ponad 2 mln osób, profil na Facebooku śledzi ponad 130 tys., a kanał na YouTube subskrybuje 90 tys.
Działania komunikacyjne są prowadzone wyłącznie w mediach społecznościowych.

Tribal DDB obsługuje Drogerie Natura w zakresie wszystkich działań internetowych, włącznie z mediami społecznościowymi.

Drogerie Natura to sieć 260 przyjaznych klientom sklepów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Siecią zarządza firma Polbita Sp. z o.o. Asortyment obejmuje bogatą ofertę marek własnych i popularnych marek kosmetycznych. Od otwarcia pierwszego sklepu w 1997 r. kładzie nacisk na rozwój sieci i obsługę klienta na najwyższym poziomie. Doceniają to klienci, którzy od 2009 co roku przyznają Drogeriom Natura wyróżnienie w postaci Godła Jakości Obsługi.

Źródło: mat. pras.

Co wkrótce włożymy do koszyka? Trendy w e-commerce

Co wkrótce włożymy do koszyka? Trendy w e-commerce

Łódź pozdrawia kreatywnych w całej polsce

Łódź pozdrawia kreatywnych w całej Polsce