Zdrojek z gronem przyjaciół zaprasza do 13. odsłony realizowanego przez Żywiec Zdrój programu edukacyjnego „Mamo, tato, wolę wodę!”. Za kompleksowe przygotowanie i wdrożenie programu ponownie odpowiada NAV agency.
Program edukacyjny „Mamo, tato, wolę wodę!” jest jednym z najbardziej cenionych programówedukacyjnych w Polsce. W zeszłym roku do „Mamo, tato, wolę wodę!” przystąpiło blisko 6 tysięcy
przedszkoli i 420 tysięcy dzieci. Od pierwszej edycji programu, która miała miejsce w 2009 roku,
Zdrojek gościł w 22 tysiącach placówek, a o prawidłowych nawykach żywieniowych uczyło się ponad 2 miliony przedszkolaków.
Nauczyciele, którzy wzięli udział w ankiecie na koniec 12. edycji programu, ocenili, że scenariusze były atrakcyjne dla dzieci i odpowiednio dopasowane do grup wiekowych. Dostrzegli też, że wiedza dzieci z zakresu ochrony środowiska jest większa oraz że chętniej sięgają one po wodę. Ogólna ocena poprzedniej edycji programu była bardzo pozytywna, a biorący udział w ankiecie nauczyciele wyrazili zainteresowanie wzięciem udziału w kolejnej odsłonie i chętnie poleciliby program „Mamo, tato, wolę wodę” innym pedagogom.
Nadrzędnym celem programu nadal jest wykształcenie u dzieci prawidłowych nawyków żywieniowych, ze szczególnym uwzględnieniem istoty regularnego picia wody. Dzieci dowiedzą się także, w jaki sposób mogą pomóc chronić środowisko.
Zarejestrowane w programie przedszkola otrzymają dedykowane scenariusze zajęć, angażujące dzieci i wychowawców do wspólnej nauki poprzez zabawę. Rodzice także mogą włączyć się do „Mamo, tato, wolę wodę!”, pobierając ze strony programu materiały, które zrealizują wspólnie z dziećmi w domu.
By zapisać się do „Mamo, tato, wolę wodę”, należy wypełnić formularz na www.wolewode.pl. Wszystkie materiały edukacyjne dostępne są dla nauczycieli w formie online na stronie programu. Organizator na koniec programu dla zarejestrowanych placówek przygotował konkurs z ciekawymi nagrodami edukacyjnymi.
Za realizację 13. edycji programu ponownie odpowiada agencja kreatywna NAV agency. Tegoroczna edycja będzie kontynuacją ubiegłorocznej formuły odświeżonej przez agencję.
Jeden komentarz