w

Marek Gonsior odchodzi z Agata SA i rozpoczyna własną działalność

Marek gonsior

Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w Agata SA, po prawie 7 latach opuszcza spółkę, aby skupić się na własnych projektach.

Marek Gonsior postanowił wykorzystać swoją wiedzę oraz siedemnastoletnie doświadczenie w branży marketingowej i będzie oferować zewnętrzne usługi marketingowe. Doświadczenie zdobywał  w działach marketingu, sprzedaży oraz w zarządach organizacji. Ostatnie 7 lat był związany z Agata SA, gdzie odpowiadał między innymi za całościową zmianę i implementację strategii marketingowej, co miało bezpośrednie przełożenie na głębokie zmiany w świadomości i postrzeganiu marki oraz wyniki spółki.

Cieszę się, że mogłem być częścią sukcesu, którym jest dzisiejszy wizerunek salonów Agata i wiodąca pozycja rynkowa spółki. To był czas ogromnych wyzwań, ale i wielkiej satysfakcji. Wspólnie z zespołem wdrożyliśmy strategię, której elementami były tak ambitne projekty jak rebranding czy zmiana komunikacji, stojące za dzisiejszym sukcesem marki. To dobry moment na podjęcie nowych wyzwań – mówi Marek Gonsior.

Podkreślić trzeba, że za rebranding salonów Agata został doceniony m.in. tytułem Dyrektora Marketingu Roku oraz nagrodą w kategorii „Wysoka efektywność – Sales & Marketing Director” w tym samym konkursie.

Pytany o szczegóły nowych przedsięwzięć, Marek Gonsior dodaje: Jestem przekonany, że oferowane przeze mnie wsparcie merytoryczne, doradztwo strategiczne czy audyt marketingowy, przyczynią się do budowania marek i rozwoju biznesu klientów. Pracuję również nad projektem marketers.pl, o którym więcej opowiem już jesienią.

Warto dodać, że Marek Gonsior jest prelegentem wielu prestiżowych konferencji branżowych (m.in. I Love Marketing, Marketing Progress, Video Wars, Golden Marketing Conference) i autorem tekstów z zakresu brandingu.

—-

Marek Gonsior od prawie 17 lat działa w branży marketingowej. Doświadczenie zdobywał w działach marketingu, sprzedaży oraz w zarządach organizacji. Ostatnie 7 lat był związany z Agata SA. Za rebranding salonów Agata został doceniony m.in. tytułem Dyrektora Marketingu Roku oraz nagrodą w kategorii „Wysoka efektywność – Sales & Marketing Director” w tym samym konkursie. Był pomysłodawcą oraz prezesem fundacji „I jesteś w domu” działającej na rzecz najbardziej potrzebujących. Jest prelegentem prestiżowych konferencji branżowych (m.in. I Love Marketing, Marketing Progress, Video Wars, Golden Marketing Conference) i autorem tekstów z zakresu brandingu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Symboliczne adopcje jako forma marketingu - case study z wrocławskiego zoo

Symboliczne adopcje jako forma marketingu – case study z wrocławskiego Zoo

Robert górski

Robert Górski i Mikołaj Cieślak w nowej reklamie Orange na Kartę