w

Marek Staniszewski chief strategy officerem w Havas Worldwide

Z początkiem listopada do Grupy Havas Worldwide dołączył Marek Staniszewski, obejmując stanowisko chief strategy officera. Staniszewski będzie odpowiedzialny za kompetencje strategiczne we wszystkich agencjach należących do Grupy Havas Worldwide w Polsce, a także za nowo powstającą strukturę dedykowaną brand consultingowi.

Marek Staniszewski ma kilkunastoletnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowych firmach zajmujących się zintegrowaną komunikacją marketingową. Jest ekspertem w zakresie marketingu, zintegrowanej komunikacji reklamowej i brandingu.

Przed przejściem do Havas Worldwide prowadził własne projekty szkoleniowe. Wcześniej przez dwa lata pełnił funkcję chief marketing officera w Canal+ Cyfrowy i odpowiadał za cały pion marketingu. W latach 2006-2011 jako członek zarządu i chief strategy officer w Young & Rubicam zarządzał strukturą BAV Consulting oraz był współzarządzającym agencją Max Weber. Staniszewski był już także związany ze strukturami obecnego Havas Worldwide, pełniąc funkcję dyrektora strategicznego w ówczesnym Euro RSCG Warsaw w latach 2003-2006.

− Dołączenie do naszego grona takiej skali profesjonalisty i eksperta w obszarze strategii oraz komunikacji marketingowej to ogromne wzmocnienie – powiedział Antoine Kolendowski, CEO Havas Worldwide w Polsce. – Jestem przekonany, że doświadczenie Marka zarówno po stronie agencji, jak i klienta oraz ogromna wiedza potwierdzona sukcesami będą miały istotny wpływ na umacnianie naszej pozycji jednej z czołowych agencji komunikacji zintegrowanej na polskim rynku. Dołączenie Marka do naszego zespołu zbiega się także z konkretnymi planami rozszerzenia oferty o innowacyjne projekty z zakresu brand consultingu, które chcemy dostarczać naszym klientom – dodał.

Poza pełnieniem funkcji CSO w Havas Worldwide Marek Staniszewski jest także wykładowcą i trenerem. Prowadził zajęcia m.in. w: ICAN Institute – HBP, WSKiMS im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus. Współtworzył formułę i program branżowej SzkołyStrategii Marki przy SAR, w której naucza od momentu jej powstania. Jest autorem wielu publikacji w prasie branżowej oraz książek: „Atlas strategiczny” i „Strategiczny podstęp”, a także współautorem „Portretu klienta”. Juror wielu konkursów, m.in.: Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Welcome Festival.

Należy do grona założycieli Stowarzyszenia Marketing 4 Business,jest także założycielem i prezesem Fundacji Homo Inquietus oraz pomysłodawcą i współorganizatorem Farmy Inwencji – platformy wymiany doświadczeń i cyklicznego wydarzenia, na które składają się warsztaty, prelekcje i seminaria na temat innowacji i kreatywnego myślenia prowadzone przez polskich i międzynarodowych ekspertów.

źródło: mat. pras.

Zaangażowanie popłaca... Markom. Lojalni klienci kupują chętniej

Zaangażowanie popłaca… markom. Lojalni klienci kupują chętniej

Chamlet 2013 tuż tuż. Kto tym razem zażenuje jury?

Chamlet 2013 tuż tuż. Kto tym razem zażenuje jury?