Plebiscyt #Wszechmocne2022 to kolejny krok Answear w kierunku rozwoju strategii „Lifespiration starts here”. Razem z organizatorem akcji – serwisem WP Kobieta, marka wspiera oraz docenia niezwykłe kobiety, których historie świadczą o ich ogromnej sile i potencjale, a przy okazji inspirują innych do życia na własnych zasadach.

#Wszechmocne2022 – mówmy razem głośno o sukcesach kobiet
Kobiety są uzdolnione, kreatywne i odważne, mają potencjał oraz potrafią łączyć wiele ról jednocześnie – są managerkami, pracownikami, mamami, przyjaciółkami oraz żonami. Mimo to, często niewystarczająco wierzą w siebie i nie doceniają swoich osiągnieć oraz umiejętności. Dlatego marka answear.com chce zmienić ten sposób myślenia, głośno mówić o kobiecych sukcesach, dawać im głos i wspólnie z nimi budować ich siłę. Szansą ku temu jest plebiscyt #Wszechmocne2022 organizowany przez serwis WP Kobieta, którego głównym partnerem jest platforma sprzedażowa Answear.
Kolejna edycja tej wyjątkowej inicjatywy pozwoli wyłonić i nagrodzić wybitne kobiety w siedmiu kategoriach: macierzyństwo, dziennikarstwo, sztuka, popkultura, biznes, nauka oraz wszechmocne wśród kobiet. Wśród nominowanych znalazły się m.in. Aleksandra Żebrowska, Magda Mołek, Joanna Koroniewska, Anja Rubik czy Julia Wieniawa. Jednocześnie w ramach plebiscytu, każdy może typować własne „Wszechmocne” we wszystkich powyższych kategoriach. Pierwszy etap plebiscytu trwa do 3 października 2022 r. Później jury plebiscytu #Wszechmocne2022, w którym zasiada również Agnieszka Korsak, dyrektorka marki Answear.LAB, wyłoni laureatki, które zostaną przedstawione podczas uroczystej gali jeszcze tej jesieni.
„W Answear nie chcemy inspirować kobiet tylko do ubierania się w określony sposób. Zależy nam, żeby przeżywały życie tak, jak chcą i były po prostu szczęśliwe. Naszą misją jest inspirować kobiety do tego, żeby żyły na własnych zasadach, kreowały swoją przyszłość, podróżowały i realizowały pasje. Dlatego cieszymy się, że możemy być częścią inicjatywy #Wszechmocne2022. Dzięki niej realnie współtworzymy otaczającą nas rzeczywistość, aktywnie działamy na rzecz kobiet i głośno mówimy o ich sile i sukcesach.” – dodaje Magdalena Dąbrowska, Członek Zarządu Answear.com SA.
Marka – aktywistka!
Answear w swoich działaniach nie ogranicza się jedynie do oferowania swoim odbiorcom ubrań i dodatków wybranych marek. Jest to platforma sprzedażowa, która od wielu lat staje się miejscem dla ludzi pełnych pasji, którzy szukają inspiracji daleko poza modą. W przeszłości w ramach działań marki organizowano wiele konkursów umożliwiających najlepszym młodym talentom start w branży mody czy międzynarodowe inspirujące projekty fotograficzne. Od dłuższego czasu answear.com zwraca się również w stronę kobiet, dwukrotnie obejmując patronat nad festiwalem Women’s Voices. Pełna kobiecej energii była też ubiegłoroczna kampania marki, w której wystąpiły trzy odważne indywidualistki, realizujące pasje i wykorzystujące swój potencjał w codziennym życiu: trenerka rugby i działaczka społeczna Izabela Sopalska-Rybak, polsko-ukraińska pięściarka Sasha Sidorenko oraz choreografka i artystka wizualna Bożena Wydrowska. W 2021 roku, marka przeprowadziła również badania wśród Polek na temat ich życia na własnych zasadach.
Dedykowana kolekcja
Z okazji plebiscytu należąca do Answear marka własna Answear.LAB stworzyła limitowaną, pełną mocy kolekcję SHERO. Znajdziemy w niej najmodniejsze propozycje tej jesieni, które choć wywodzą się z męskiej szafy, to nawiązują przede wszystkim do charakterystycznego dla lat 80. trendu power suit – stylizacji mocno stąpających po ziemi kobiet sukcesu. Modele podkreślające sylwetkę są ukłonem w stronę osób, które czują się pewnie we własnym ciele, a zwiewne, miękkie materiały kontrastują tu z charakternym, ciemnym denimem i naturalną skórą, tworząc intrygującą, różnorodną mieszankę. Propozycje Answear.LAB utrzymane są w odcieniach czerni, szarości, bieli i beżu, z mocniejszym akcentem czerwieni. Czyste, wyraziste, zdecydowane kolory mają wzmacniać przekaz kolekcji i nawiązywać do wszechmocy kobiet.
Limitowana kolekcja SHERO dostępna jest wyłącznie w sklepie internetowym answear.com: