w ,

Dziewczynki mogą wszystko x LEGO

Dziewczynki mogą wszystko lego
dziewczynki mogą wszystko lego

Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko(tu pierwsza odsłona kampanii LEGO), przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią.

LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny drugiej odsłony kampanii realizuje agencja LiquidThread. 

Dziewczynki mogą wszystko lego

Żeglarka, kuratorka, astronautka? A może surferka, rolniczka albo dżokejka? Dla dziewczynek nie ma rzeczy niemożliwych ani planów, których nie mogłyby realizować.

Dziewczynki mogą wszystko! – to hasło drugiej odsłony kampanii, w której LEGO zachęca do porzucenia stereotypów na temat możliwości zależnych od płci.


 

Wierząc, że potencjał wszystkich dzieci jest nieograniczony, marka inspiruje dziewczynki oraz ich rodziców do rozwijania wyobraźni, poszerzania zainteresowań i przeżywania niezwykłych przygód w zabawie różnymi zestawami klocków LEGO.

Tę ideę również w tej edycji kampanii wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska, znana z podejmowania zawodowych, podróżniczych i sportowych wyzwań. 

„Martyna Wojciechowska jest niesamowitą kobietą. Niezależna i pełna wiary we własne możliwości, ignorując stereotypowe wyobrażenia o roli kobiety, realizuje swoje pasje, a marzenia zamienia w dokonania. Tym samym wciela w życie ideę, którą LEGO chce przekazać dziewczynkom: że mogą być, kim chcą, mogą szukać swoich pasji w najróżniejszych zajęciach, mogą snuć nieoczywiste plany. LEGO inspiruje do tych poszukiwań, pokazując rodzicom, że zdolności, pasje i marzenia nie mają płci.”– powiedziała Marta Czarnecka, Senior Brand Manager GIRLS w LEGO.

„Praca nad tym projektem była niezwykle inspirująca i ważna. Społeczne działania marek mają tym większe oddziaływanie, im bardziej głoszone przez nie idee znajdują oparcie w ich produkcie. Tak dzieje się tutaj. Uwielbiane przez nas wszystkich klocki wspaniale pokazują, że granice, którymi jako dorośli obwarowujemy możliwości dzieci są sztuczne i niepotrzebne. Fantastyczne jest to, że w tej kampanii słyszymy głos śmiałych, wesołych i nieznających ograniczeń wyobraźni dziewczynek.” – mówi Anna Domoń, Integrated Communication Manager z LiquidThread.

 

W ramach działań przygotowano trzy spoty z dziewczynkami i Martyną Wojciechowską w rolach głównych. Pojawią się one w kampanii digital w video na YouTube. Działania zostały też skoordynowane z kampanią display i w social mediach.

Więcej informacji o akcji znajduje się na stronie: https://www.lego.com/pl-pl/girls-can-achieve-anything 


Za koncept kreatywny tej odsłony kampanii odpowiada agencja LiquidThread, należąca do Publicis Groupe Polska. Autorką i reżyserką spotów jest Magdalena Piasecka, Senior Copywriterka w LiquidThread. Za produkcję i postprodukcję video oraz zdjęć do kampanii odpowiada Paradox Media. Media do kampanii kupuje dom mediowy Initiative.


  1. Dziewczynki mogą wszystko – pierwsza odsłona kampanii
  2. Kampania marki LEGO® celebruje nieograniczoną kreatywność dziecięcej wyobraźni
  3. Co 3 rodzic nie ma czasu na zabawę ze swoimi dziećmi – badanie LEGO Play Well
Wrozbita maciej

Wróżbita Maciej x Credit Agricole 

Answear wszechmocne

Marka Answear głównym partnerem plebiscytu #Wszechmocne2022