Firma Marketing Wizards zajmująca się marketingiem internetowym przekształca się w Marketing Wizards Group i wydziela trzy dywizje: Internet Consulting, Advertising Services i Performance Design.
Marketing Wizards Group wspiera przedsiębiorstwa w planowaniu, wdrażaniu i optymalizacji działań marketingowych w internecie. Jej klienci to zarówno duże firmy, liderzy e-commerce jak i małe i średnie przedsiębiorstwa. Ponieważ firma uzależnia swoje wynagrodzenie od wyników prowadzonych działań, wyróżnia ją szczególny nacisk na analizę ilościową i rygorystyczną optymalizację zwrotu z inwestycji w marketingu online.
„Zmiana Marketing Wizards w Grupę jest odpowiedzią na potrzeby rynku. Z jednej strony to rosnący popyt na kompleksowe, wysokobudżetowe kampanie online dla liderów sektora e-commerce, które wymagają strategicznego doradztwa opartego na bliskiej i profesjonalnej współpracy – szczególnie w zakresie działań na poufnych danych. Dla nich jesteśmy w stanie stać się nawet zewnętrznym działem marketingu online. Z drugiej strony, to coraz większe zapotrzebowanie na reklamę w internecie wśród małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy te posiadają mniejsze kompetencje w zakresie marketingu internetowego i znacznie mniejsze budżety reklamowe online – wymagają więc skutecznych i szybkich rozwiązań. Wydzielenie dywizji pozwoli nam na optymalizację zarządzania zespołami i procesami współpracy z klientami, tak aby lepiej odpowiadać na ich potrzeby” – wyjaśnia Marcin Pogroszewski, Partner & Managing Director w Marketing Wizards Group.
Dywizja Internet Consulting to zespół doświadczonych konsultantów, którzy obejmą swoich klientów kompleksową opieką od doradztwa, przygotowania strategii marketingowej, po wdrożenie/realizację kampanii reklamowej z wykorzystaniem wszelkich dostępnych narzędzi online, m.in. działania SEM, display i e-mailing. Usługi Internet Consulting skierowane są do zaawansowanych reklamodawców. Na czele zespołu stoi Kamil Borkowski – Head of Internet Consulting.
Dywizja Advertising Services specjalizuje się w obsłudze sektora MSP. Oparta jest o prosty i przejrzysty model rozliczeniowy – klienci wybierają odpowiedni dla siebie pakiet usług w z góry określonej cenie. Dzięki współpracy z Marketing Wizards Group, klienci Ci mają szansę bliżej poznać możliwości i zasady działań marketingowych online, by wraz ze wzrostem ich biznesów mieli większą świadomość i swobodę w doborze odpowiednich narzędzi prowadzących ich do określonych celów. Nad rozwojem dywizji Advertising Services pracują partnerzy firmy (poza Marcinem Pogroszewskim, Karol Milewski i Tomasz Nowiński, którzy są jednocześnie współzałożycielami firmy).
Trzecia dywizja to Performance Design, na czele której stoi Jacek Parczewski – Head of Performance Design. Zespół Performance Design specjalizuje się w projektowaniu i optymalizacji kreacji dla skutecznej reklamy w internecie. Charakteryzuje go nowatorskie, analityczne podejście do procesu designu.
Marketing Wizards działa od czerwca 2012 roku. W ciągu półtora roku firma urosła z 4 do 30 pracowników i obsłużyła blisko 60 klientów w 40 krajach, zdobywając m.in. nagrodę Effie 2013 za najlepszą kampanię e-commerce.
„Jako jedyna spółka na rynku online marketingu, maksymalizujemy zwrot z inwestycji, a nie jedynie budżet klienta. Stosujemy również unikalne na rynku, transparentne modele rozliczeń” – dodaje Karol Milewski, Founder & Managing Partner w Marketing Wizards Group.
Współwłaścicielami Marketing Wizards Group są: Karol Milewski – Founder & Managing Partner, Tomasz Nowiński – Founder & Managing Partner oraz Marcin Pogroszewski – Partner & Managing Director.
Zmiana firmy w Marketing Wizards Group była okazją do odświeżenia logotypu i stworzenia nowej strony internetowej www.marketingwizards.pl. Serwis stworzony został z myślą o klientach i nawiązuje do struktury grupy – dzięki wydzieleniu trzech obszarów analogicznych do powstałych w firmie dywizji użytkownicy w łatwy sposób dotrą do niezbędnych dla siebie informacji.
źródło: mat. pras.