Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

MEC i Maxus tworzą Wavemaker

MEC i  łączą siły, a owocem fuzji agencji mediowych WPP jest Wavemaker. Pod nową marką agencja będzie działała w 90 krajach, w tym – Polsce. Udział nowej struktury w rynku agencyjnym sięga tu blisko 17 proc.*

Media, technologia i kontent: na tych trzech filarach opiera swoje pozycjonowanie nowa firma na rynku agencji mediowych. Wavemaker powstaje z połączenia należących do WPP marek MEC oraz Maxus. Celem fuzji jest zmaksymalizowanie ich potencjału w kluczowych dla reklamodawców obszarach.

czytaj:   84 % rodziców robi zakupy w sklepach internetowych w niedziele

Jak mówi Tim Castree, globalny CEO MEC oraz Wavemaker: „Naszym celem jest dostarczenie marketerom rozwiązań wspierających transformację i wzrost ich biznesu m.in. dzięki dogłębnemu zrozumieniu ścieżki zakupowej oraz możliwości zintegrowania danych z niej płynących z rozwiązaniami technologicznymi GroupM. Ten cel odzwierciedla powstanie, specjalizacja oraz pozycjonowanie Wavemaker”.

Kelly Clark, globalny CEO GroupM dodaje: “Wavemaker to nowa globalna marka z mocną i unikatową propozycją dla klientów. Tim i jego zespół mogą w jej rozwoju liczyć na pełne wsparcie ze strony GroupM”.

czytaj:   HyperCREW dla Siemens

Zakończenie wprowadzania nowej marki oraz jej identyfikacji wizualnej na rynkach lokalnych zbiegnie się ukończeniem procesu łączenia obu agencji planowanym na styczeń 2018 roku. Wavemaker będzie prowadził działalność w 90 krajach, a zatrudnienie nowej struktury przekroczy 8,5 tys. pracowników. Do grona globalnych klientów agencji należą L’Oreal, Vodafone, Marriott, Colgate-Palmolive, Paramount.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *