w

Na wiosnę wszystko się mnoży… Nowa kampania agencji Publicis z Sercem i Rozumem dla Orange

Na wiosnę wszystko się mnoży… nowa kampania agencji publicis z sercem i rozumem dla orange

Rozmnożenie gadżetów w Orange to z pewnością zasługa wiosny. Podobnie jak wyostrzony dowcip Serca i Rozumu, którzy tym razem na swojej drodze spotykają Doktora Zająca obdarzonego licznym potomstwem. Najnowsza kampania z udziałem pary popularnych bohaterów zachęca do zamawiania Neostrady i FunPacka. Działania komunikacyjne są prowadzone w telewizji, radiu i Internecie.

– Osoby, które teraz zamówią Neostradę Fiber, Neostradę z Telewizją lub FunPack, będą mogły wybrać jeden z pięciu atrakcyjnych gadżetów za złotówkę: kamerę GO CLEVER, przenośny dysk Toshiba 500 GB, tablet 7 cali, drukarkę Canon lub nawigację GPS. Serce i Rozum, wprawieni przez wiosnę w doskonały humor, chcąc zwrócić uwagę widzów na ofertę Orange, wchodzą w dowcipny dialog z Doktorem Zającem. Błyskotliwa rozmowa wpisuje się w realizowaną od lat skuteczną i uhonorowaną wieloma nagrodami strategię, która odmieniła wizerunek naszego klienta i wpłynęła na wyniki sprzedaży. – powiedziała Monika Zaręba, Account Director z agencji Publicis.

Przygotowany przez Publicis spot telewizyjny ukaże się w kanałach należących m.in. do stacji: TVN, TVP, Polsat i sieci AtMedia. W przypadku Internetu bannery zachęcające do skorzystania z promocji pojawią się m.in. w serwisach: WP, Facebook, YouTube, Spotify i Gadu-Gadu.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Konrad Piasecki (Strategia), Paweł Merecz (Creative Director), Anna Cudna (Copywriter), Katarzyna Szadokierska (Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Supervisor). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Agnieszka Dąbrowska (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej), Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Kamilowi Polakowi. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Human Ark. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.

Źrodło: mat. pras.

Personalizacja przez content to najlepszy sposób na zdobycie klientów

Personalizacja przez content to najlepszy sposób na zdobycie klientów

Ruszyła niecodzienna kampania, która pozwala „zobaczyć” kolory osobom niewidomym

Ruszyła niecodzienna kampania, która pozwala „zobaczyć” kolory osobom niewidomym