w

Meetrics rozpoczyna obsługę firmy BrandLine w zakresie pomiarów jakości powierzchni reklamowej online

Meetrics Polska rozpoczyna współpracę z BrandLine Group w zakresie pomiarów jakości reklam (m.in. w obszarach viewability, adfraud i brand safety). Współpraca dotyczyć będzie kampanii digital wszystkich marek z portfolio BrandLine, czyli: Overmax, Lionelo i Zeegma. We współpracy uczestniczyć będzie także butik mediowy Milco, który współpracuje z BrandLine Group w obszarze zakupu mediów.

BrandLine Group (www.brandlinegroup.com) to polska firma od wielu lat działająca w branżach elektroniki użytkowej, nowoczesnych technologii, artykułów dziecięcych oraz AGD. Produkty BrandLine Group sprzedawane są w ponad 20 krajach w ramach 3 marek: Overmax (elektronika użytkowa), Lionelo (parenting/baby care) i Zeegma (AGD).

Umowa pomiędzy BrandLine i Meetrics została podpisana na rok. Współpraca obejmie kampanie prowadzone na polskim rynku. Dotyczyć będzie pomiarów jakości powierzchni reklamowej kupowanej w internecie na potrzeby wspomnianych marek. We współpracy uczestniczyć będzie także butik mediowy Milco, odpowiedzialny za zakup mediów dla BrandLine Group. 

Nasze wspólne działania z Meetrics obejmą m.in. pomiar całej palety działań z zakresu kampanii display, zarówno desktop, jak i mobile, w tym również kampanie na Facebooku. Pomiary obejmą obszary takie jak: viewability, adfraud, brand safety czy target group match – mówi Mateusz Cygan, Marketing Director BrandLine – Jesteśmy przekonani, że narzędzia oferowane przez Meetrics pozwolą nam optymalizować na bieżąco nasze działania komunikacyjne w digitalu i efektywniej docierać do konsumentów zainteresowanych naszymi produktami z różnych kategorii rynkowych.

-Formaty reklamowe oraz zachowania konsumentów w sieci „od zawsze” zmieniają się bardzo dynamicznie. W czasie lockdownu obserwujemy dodatkowo bardzo mocno zwiększony ruch w internecie, na poziomie absolutnie rekordowym w całej historii naszych pomiarów. Dlatego badanie widoczności reklam czy poziomu fraudów, które jest zawsze bardzo istotne, teraz staje się nawet jeszcze bardziej kluczowe, bo zwiększony ruch nie zawsze idzie w parze z jakością kupowanej powierzchni. Tym bardziej cieszy nas zawarcie umowy z Brandline Group na pomiar całej palety wskaźników jakościowych – dodaje Hubert Świtalski, Country Manager Meetrics.

Co myślisz?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

GIPHY App Key not set. Please check settings

jak tworzyć opisy produktów

Dopracowany opis produktu może skutecznie zwiększyć sprzedaż. Jak tworzyć ofertę, by klienci od razu finalizowali zakup?

e.wedel plakat

E.Wedel z kampanią społeczną „#Każdy plakat pomaga”