w ,

Was ist das? Kapusta i kwas! Kampania Goethe Institut

01

Na początku września rozpoczęła się kampania “Was ist das? Kapusta i kwas”, która w humorystyczny sposób nawiązuje do stereotypów na temat języka niemieckiego.

Kampania obejmuje billboardy, infoscreeny oraz kampanię (odsłony) w Internecie (FanPage Goethe Institut i viralowe rozprzestrzenianie reklam).

W ramach akcji zrealizowanych zostało pięć kreacji:

Was ist das? Kapusta i kwas!

2

Eine kleine Świnke po polu gelaufen.

1

Meine Mutter ist Computer.

0

 

Rowen kopen.

4

Niśt fersztejen.

3

du hast mis

Każda z przedstawionych kreacji nawiązuje do zwyczajowego “udawanego niemieckiego”, fraz, które znamy, udajemy, że znamy lub udajemy, że istnieją w języku niemieckim.  Goethe-Institut w swojej kampanii pyta, czy “może najwyższy czas uczyć się niemieckiego we właściwym miejscu”. Kampania potrwa przez cały wrzesień. Za pomysł i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Leniva Studio.

Źródło: Goethe-Institut
www.goethe.de

Chcemy szczerości od operatorów komórkowych

36fcfy

Aplikacja Gdzie jest moja kupa?